به منظور بهداشت و سلامت معنوی و روانی خانواده‌ها؛ 

جزوه «راه‌های غلبه بر استرس بیماری کرونا» منتشر شد

راه های مقابله با استرس کرونا

جزوه «راه‌های غلبه بر استرس بیماری کرونا» به منظور بهداشت و سلامت معنوی و روانی خانواده ها به همت مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه ارائه مطالب و مباحث روانشناختی و مشاوره ای متناسب با این ایام و شرایط جامعه، جزوه «راه‌های غلبه بر استرس بیماری کرونا» را منتشر کرد.

آرامش ذهن بر موفقیت‌های فرد تأثیر مثبت دارد، چنانچه اگر فردی دچار استرس و اضطراب شود، امکان ابتلای فرد به انواع بیماری‌ها افزایش پیدا می‌کند، در این جزوه گام‌های اساسی برای رهایی از استرس‌های مستمر زندگی تبیین شده است.

در این جزوه همچنین به اثر نگرانی و استرس بر خطر ابتلا به ویروس کرونا اشاره و پیامدهای ترس از کرونا، علائم و دلایل اضطراب و همچنین راهکارهای مقابله با استرس کرونا ذکر شده است.

مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این ایام و به منظور بهداشت و سلامت معنوی و روانی خانواده ها، جزواتی با موضوعات «اصول مواجهه با فضای مجازی در خانواده با استفاده از آموزه‌های دینی»، «شیوه‌های تشویق نوجوانان به مطالعه» و «ده گام اساسی تا رسیدن به صبر جمیل» را نیز برای بهره مندی علاقه مندان منتشر کرده است.

دانلود جزوه راه‌های غلبه بر استرس بیماری کرونا

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱