به همت اداره کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س)؛

طرح حدیث خوانی «باب نجات» برگزار می شود

طرح حدیث خوانی باب نجات

طرح حدیث خوانی «باب نجات» برگرفته از کتاب الدعاء اصول کافی ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام با توجه به شرایط ویژه کشور و در راستای تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب دام‌ظله‌العالی در توجه ویژه به دعا و توسل، طرح حدیث خوانی «باب نجات» را برگزار می‌کند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در 13 اسفند سال 1398 اشاره کرد که فرمودند: «بنده به دعای برخاسته از دل پاک و صاف جوانان و افراد پرهیزگار برای دفع بلاهای بزرگ بسیار امیدوارم، چرا که توسل به درگاه خداوند و طلب شفاعت از نبی مکرّم اسلام و ائمه بزرگوار می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند».

وی افزود: این طرح در راستای تحقق سخنان معظم له و با هدف آشنایی و آگاهی هرچه بیشتر طلاب با جایگاه دعا در منابع معتبر حدیثی و با تکیه بر کتاب شریف «اصول کافی»، جلد چهارم، کتاب الدّعاء طراحی شده است.

طباطبایی گفت: پرسشنامه این طرح به صورت تستی و تشریحی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد تا با مطالعه دقیق کتاب، پاسخ‌های صحیح در هر مورد را مطالعه و ارائه کنند.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان تا پایان فروردین فرصت دارند پاسخنامه‌های خود را به آدرس پست الکترونیکی مندرج در آیین نامه مسابقات به نشانی hadith@jz.ac.ir ارسال کنند.

مدیر کل امور تربیتی در پایان عنوان کرد: به برگزیدگان این مسابقه هدایای مادی و معنوی اهدا خواهد شد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر از 15 فروردین ماه با شماره تلفن 32112436 تماس بگیرند.

جهت دریافت دفترچه سؤالات مسابقه حدیث خوانی باب نجات این لینک را فعال کنید.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱