فراخوان ثبت‌نام دوره‌های تربیت مربی قرآن و حدیث ویژه طلاب مجازی و غیرحضوری

دوره تربیت مربی قرآن و حدیث

مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی از فراخوان ثبت نام دوره‌های تربیت مربی قرآن و حدیث ویژه طلاب مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم صدیقه حاجی‌پور روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: واحد فرهنگی تربیتی مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری با همکاری اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، دوره‌های تابستانی تربیت مربی قرآن و حدیث ویژه طلاب استان قم برگزار می‌کند.

مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی اظهار داشت: طلاب غیرحضوری و مجازی جهت ثبت نام می‌توانند کد دوره مورد نظر را به همراه نام، نام خانوادگی و کد تحصیلی خود به سامانه پیامکی 30007227000888 ارسال کنند.

حاجی پور تصریح کرد: طلاب دیگر استان‌ها می‌توانند در دوره‌های آموزش روانخوانی و روخوانی قرآن کریم و آموزش تجوید که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مدرک معتبر به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها اعطا می‌شود، یادآور شد: با توجه به تداخل دوره‌ها، هر طلبه فقط می‌تواند در یکی از دوره‌ها ثبت نام کند.

مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی، مهلت ثبت نام در این دوره‌ها را تا 25 مردادماه اعلام کرد و گفت: شماره تماس 02532112309 از 20 مردادماه پاسخگوی سؤالات بانوان طلبه خواهد بود.

حاجی پور در پایان تصریح کرد: دوره‌های تربیت مربی قرآن و حدیث از اول شهریور آغاز می‌شود.

جهت اطلاع از دوره های قرآنی و حدیثی ویژه طلاب غیرحضوری و مجازی این پیوند را فعال کنید.

جهت مشاهده جزئیات فراخوان دوره های تربیت مربی اداه قرآن و حدیث، این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱