تجلیل از حضور جامعه‌الزهرا(س) در همایش ملی «قرآن کریم، جامعیت و جهانی بودن»

تقدیر جامعه1

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شفیعی دارابی با بیان اینکه 52 چکیده و 44 مقاله از سوی اساتید و طلاب پژوهشگر جامعه‌الزهرا(س) به دبیرخانه همایش«قرآن کریم ، جامعیت و جهانی بودن» ارسال شد، گفت: از میان 22 مرکز علمی همکار خارج از المصطفی، جامعه‌الزهرا(س) به عنوان تنها مرکز نمونه معرفی شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سیدحسین شفیعی دارابی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: همایش ملی «قرآن کریم، جامعیت و جهانی بودن» از سوی واحد المصطفی مرکز اصفهان و با همکاری 12 مرکز علمی داخلی المصطفی و22 مرکز علمی دیگر از جمله جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن در تبیین ابعاد همکاری جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با دبیرخانه این همایش گفت: پس از درخواست همکاری علمی دبیرخانه این همایش از مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، کارگروه «قرآن کریم، جامعیت و جهانی بودن» تشکیل شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شفیعی دارابی افزود: این کارگروه با عضویت مدیر گروه علمی تفسیر و علوم قرآن، مدیر کل تربیتی، معاون پژوهش، مدیر مرکز تخصصی تفسیر و کارشناس مسئول اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها تشکیل شد و با برگزاری جلسات مستمر و متعدد به بررسی ابعاد مختلف و کیفیت همکاری با دبیرخانه این همایش پرداختند.

وی تصریح کرد: پیرو مصوبات و پیگیری‌های این کارگروه، 52 چکیده و 44 مقاله از طرف اساتید و طلاب پژوهشگر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به دبیرخانه همایش ارسال شد که از میان آنان، 35 مقاله به صورت مجازی و پوستری و 4 مقاله به صورت سخنرانی توسط دبیرخانه پذیرفته شد و صاحبان آنها مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیر کارگروه علمی همایش ملی «قرآن کریم، جامعیت و جهانی بودن» در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: در این همایش، تعدادی از اساتید جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان اعضای کارگروه‌های تخصصی و داوران این همایش با دبیرخانه همکاری داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شفیعی دارابی تصریح کرد: این حضور چشمگیر و فاخر از سوی اساتید و طلاب پژوهشگر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها سبب شد تا دبیرخانه همایش «قرآن کریم ، جامعیت و جهانی بودن» در روز اختتامیه این همایش، از بین 22 مرکز علمی همکار خارج از المصطفی، جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها را به عنوان تنها مرکز نمونه معرفی و با اهدای لوح سپاس و تندیس از این همکاری تجلیل کند.

وی بیان داشت: کارگروه جامعیت جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، کسب این افتخار مهمّ را مرهون عنایات و توجه ویژه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به امر پژوهش و تلاش‌های مستمر اعضای کمیته همایش می داند.

وی در پایان، از اساتید و طلاب پژوهشگر که با ارائه مقالات خود در تحقق این امر مشارکت داشتند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: امید است تجربه انجام این همکاری سبب استمرار تجلی شایستگی‌های مجموعه بزرگ جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در عرصه‌های مختلف پژوهشی شود.

تقدیر جامعه3

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱