مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) اعلام کرد:

ثبت نام نخستین دوره تربیت مبلغ دانشجویی آغاز شد

تربیت مبلغ دانشجویی

خانم بهرامی با اشاره به آغاز ثبت نام نخستین دوره تربیت مبلغ دانشجویی ویژه مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام، گفت: مهلت ثبت نام در این دوره تا پایان دی ماه است.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اولین دوره تربیت مبلغ دانشجویی از سوی اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: ثبت نام این دوره که ویژه مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام است، از 18 دی آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه دارد.

بهرامی با بیان اینکه این دوره دارای آزمون کتبی و مصاحبه ورودی است، گفت: آزمون کتبی از کتاب «پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی، جلد 7»، انتشارات دفتر نشر معارف خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دوره تربیت مبلغ دانشجویی در سه مرحله و در طول سه ترم برگزار خواهد شد، یادآور شد: این دوره به صورت مجازی و حضوری با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام به سامانه شمیم به نشانی http://shamim.jz.ac.ir قسمت دوره‌های آموزشی مراجعه کنند.

تصویر خبر

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱