امکان ثبت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علمی جامعه‌الزهرا(س) در ایرانداک

ایرانداک 2

امکان ثبت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علمی جامعه‌الزهرا(س) در «سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله و پیشنهاده» پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی، ، امکان ثبت پایان‌نامه ها‌/ رساله‌های جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در «سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله و پیشنهاده» و عضویت اساتید راهنما در «سامانه همانندجو» پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با پیگیری معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام فراهم شد.

از این پس همه طلاب سطح 3 و 4 مشغول به تحصیل در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها که موضوع پایان‌نامه یا رساله علمی خود را اخذ و پیشنهاده (پروپوزال) خود را تصویب نموده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله و پیشنهاده به آدرس https://sabt.irandoc.ac.ir و ثبت‌نام برای عضویت و ورود اطلاعات، اقدام به ثبت اطلاعات پایان‌نامه/ رساله خود نمایند.

همچنین همه طلاب فارغ‌التحصیل سطح 3 و 4 از جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها که پیش از این از پایان‌نامه یا رساله علمی خود دفاع کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت‌نام در آن، اطلاعات پایان‌نامه یا رساله خود را ثبت کنند.

سامانه «همانند جو» نیز که برای آگاهی از اندازه همانندی یک پایان‌نامه، رساله یا پیشنهاده (پروپوزال) با اسناد تمام‌متن دیگر در پایگاه‌های اطلاعات ایرانداک به کار می‌رود، فعال شده است.

اساتید راهنما لازم است پس از ثبت موضوع پایان‌نامه توسط دانش‌پژوه، با کد کاربری خود که از سوی ایرانداک دریافت نموده‌اند، وارد این سامانه شده و پایان‌نامه را تشابه‌یابی نمایند و در صورتی که بیش از 30 درصد پایان‌نامه‌ای تکراری باشد، قابل قبول نخواهد بود.

فرایند ثبت پایان نامه یا رساله علمی در ایرانداک

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱