اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

جمع خوانی کتاب «انسان 250 ساله؛ حلقه دوم»

انسان 250 ساله

جمع خوانی کتاب شریف «انسان 250 ساله؛ حلقه دوم» ویژه ایام ماه مبارک رمضان ویژه بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: جمع خوانی کتاب شریف «انسان 250 ساله؛ حلقه دوم» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی ویژه ایام ماه مبارک رمضان از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیها السلام اظهار داشت: تاکنون چهار دوره جمع‌خوانی کتاب با هدف آشنایی بانوان طلبه با شیوه مطالعه مؤثر و مباحثه در رابطه با نکات کاربردی کتاب به صورت برخط صورت گرفته است.

داودالموسوی یادآور شد: جمع خوانی کتاب، طرحی است که از آذر ماه سال گذشته با معرفی کتاب «زیبایی شرور حضرت آیت‌الله مصباح یزدی(ره)» آغاز شد و با توجه به استقبال طلاب فرهیخته از این برنامه، با کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن ادامه پیدا کرد.

وی افزود: برنامه جمع خوانی فرصتی را جهت دورهمی طلاب و ارتباط با اساتید مجرب جامعه الزهرا علیهاالسلام فراهم آورده و بستری است که طلاب را برای فعالیت منسجم در مسائل مختلف کشوری شبکه سازی می‌کند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیها السلام اضافه کرد: از طرفی جمع خوانی، با فراهم آوردن فرصت گفتگو، توانمندی طلاب در بحث تبلیغ را افزایش می‌دهد، ضمن آنکه با معرفی کتب تکمیلی، به افزایش دانش و بینش ایشان در موضوعات مختلف می‌پردازد.

داودالموسوی گفت: کتاب «انسان 250 ساله» یکی از کتب مورد توجه اساتید در حوزه تاریخ زندگی سیاسی ائمه اطهار علیهم‌السلام است که با مباحثه این کتاب و نیز معرفی منابع بیشتر در حین جمع‌خوانی، می‌توان به الگوی زندگی اجتماعی سیاسی اهل بیت علیهم‌السلام دست یافت.

وی با تاکید بر اینکه برنامه جمع خوانی، مباحثه محور است، افزود: در جمع خوانی، حضور پررنگ طلاب مشاهده می‌شود و اساتیدِ این طرح نقش راهبری در مباحث خواهند داشت، لذا بیان آزادانه آراء و نظرات می‌تواند منجر به شکل‌گیری اندیشه‌های نوین در راستای ارتقای فرهنگ ناب اسلامی و پویایی هر چه بیشتر طلاب در حوزه مباحث علوم انسانی و الهیات اجتماعی شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیها السلام یادآور شد: این برنامه فرهنگی در ماه مبارک رمضان هر روز رأس ساعت 15 به مدت یک ساعت به صورت برخط برگزار می‌شود.

داودالموسوی یبان داشت: علاقه‌مندان به شرکت در جمع خوانی کتاب «انسان 250 ساله» تا 24 فروردین می‌توانند با عضویت در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان ایتا به آدرس  https://eitaa.com/jz_mft و در پیام‌رسان سروش به آدرس https://sapp.ir/jz_m.f.t، نام و نام خانوادگی به همراه کدتحصیلی خود را به شناسه مدیر کانال ارسال کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱