تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی اختصاصی دکتری دانشگاه معارف اسلامی سال ۱۴۰۰

دانشگاه معارف اسلامی

مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی اختصاصی دکتری دانشگاه معارف اسلامی تا 19 اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی، مهلت ثبت‌نام اینترنتی در آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه معارف اسلامی بر اساس مصوبه آموزش این دانشگاه تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شد.

دانشگاه معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ ـ ۱۴۰۰ (ترم بهمن ۱۴۰۰) از طریق آزمون ورودی اختصاصی دکتری از میان برادران و خواهران طلبه (ویژه طلاب حوزه‌های علمیه) دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در این فراخوان، در پنج رشته مدرسی معارف قرآن و حدیث، مدرسی مبانی نظری اسلام، مدرسی انقلاب اسلامی، مدرسی اخلاق اسلامی و مدرسی تاریخ و فرهنگ و تمدن اسلامی است که در دوره روزانه و به صورت رایگان ارائه می‌شود.

لازم است متقاضیان در بازه زمانی ثبت‌نام برای ثبت‌نام اینترنتی به سامانه پذیرش دانشگاه معارف اسلامی در سایت دانشگاه به آدرس www.maaref.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.

داوطلبان فقط درباره زمانی ثبت‌نام می‌توانند نسبت به مشاهده یا ویرایش اطلاعات ثبت‌‌نامی خود اقدام کنند.

ارائه مدارک، بعد از قبولی در آزمون ورودی الزامی است و در حین ثبت‌نام، مدرکی از داوطلب اخذ نمی‌شود. کارت ورود به جلسه آزمون، روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی توزیع خواهد شد.

تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود و محل برگزاری آزمون در شهر قم است که نشانی دقیق آن در روز توزیع کارت، به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱