فراخوان مسابقه «مسیر روشن» با محوریت آثار شهید مطهری(ره)

فراخوان مسابقه «مسیر روشن» با محوریت آثار شهید مطهری(ره)

مسابقه مسیر روشن

فراخوان مسابقه «مسیر روشن» با محوریت آثار استاد شهید مطهری(ره) در سه قالب «مقاله نویسی» و «عکس نوشته» و «کلیپ» اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ربابه سادات داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر از اعلام فراخوان مسابقه فرهنگی «مسیر روشن» با محوریت آثار استاد شهید مطهری (ره) خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه به همت اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام و با همکاری واحد اندیشه مطهر به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت مقام شهید استاد مرتضی مطهری(ره) برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه این مسابقه در قالب‌های «مقاله نویسی» و «عکس نوشته» و «کلیپ» است، افزود: بانوان طلبه می‌توانند مقالاتی با موضوعات مختلف درباره استاد شهید مطهری(ره) برای این فراخوان ارسال کنند.

داودالموسوی ادامه داد: در فراخوان «عکس نوشته» و «کلیپ» نیز زیباترین و تاثیرگذارترین جملات شهید مطهری و کلیپ های دو تا سه دقیقه ای از جملات و نوشته های استاد شهید دریافت می‌شود.

وی به موضوعات این مسابقه اشاره کرد و گفت: مبانی و روش مواجهه استاد مطهری با اندیشه های غربی، نقش استاد در شکل گیری فلسفه تطبیقی، کلام جدید از منظر استاد و نقش استاد در تکوین آن، جریان احیای فکر دینی و احیاگران دینی از منظر استاد و نقش استاد در این جریان و نگرش استاد به مقولۀ روشنفکری و روشنفکران از جمله موضوعات این مسابقه است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام همچنین نگرش استاد به روحانیت (ویژگی ها و نواقص) و الگوی تربیت موفق، چرایی توجه استاد مطهری به تحلیل جامعه و تاریخ، آسیب‌شناسی جامعۀ ایرانی از منظر استاد و نقش استاد مطهری در انقلاب اسلامی و تحلیل وی از آیندۀ انقلاب از دیگر موضوعات این مسابقه را برشمرد.

داودالموسوی، مهلت شرکت در این مسابقه را تا 15 شهریور اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به صورت حضوری به دفتر اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تحویل دهند و یا به شناسه کاربری  @farhangi_2426 در پیام‌رسان‌های ایتا و سروش ارسال کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱