موافقت رهبر با مدیریت سرکار خانم برقعی بر جامعه الزهرا

دستخط رهبری

رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران مبنی بر مدیریت سرکار خانم سیده زهره برقعی بر مرکز علمی حوزه ای جامعه الزهرا علیهاالسلام موافقت نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی، متن موافقت رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران در مورد مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و تحیت و تبریک عید سعید فطر، انتخاب حضرات شورای سیاستگذاری را تایید می کنم و برای موفقیت سرکار بانوی محترم دعا و از زحمات جناب حجت الاسلام مدنی تشکر می نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله

همچنین متن نامه پیشنهاد شورای سیاستگذاری بدین شرح است:

حضرت آیت الله خامنه ای (دام ظله الوارف)

رهبر معظم انقلاب اسلامی

با عرض سلام و تحیات وافره

حمد و سپاس بیکران به پیشگاه قادر متعال که به ما نعمت جمهوری اسلامی و موهبت بی بدیل ولایت فقیه را ارزانی فرمود. به استحضار می رساند با عنایت به استعفاء حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محمود مدنی بجستانی از مدیریت موسسه فخیمه جامعه الزهرا (سلام الله علیها) بر اساس اساسنامه آن موسسه، موضوع تعیین مدیر در هیات امنا جامعه مطرح گردید و پس از بررسی پیشنهادات متعدد و رایزنی با افراد مختلف، نهایتا سرکار خانم سیده زهره برقعی جهت تصدی مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام به این شورا معرفی گردید. شورای سیاستگذاری نیز با نصب العین قرار دادن رهنمود حکیمانه حضرتعالی در خصوص ترجیح انتخاب بانوان جهت اداره جامعه الزهرا علیهاالسلام در ماه رحمت و برکت و در آستانه عید سعید فطر، با رای قاطع اعضا، سرکار خانم سیده زهره برقعی را که بحمدالله از نیروهای متعهد، فاضله و تربیت شده موسسه فخیمه جامعه الزهرا علیهاالسلام، توانمند و صاحب تجربه در عرصه های مدیریتی هستند، جهت تصدی مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام تایید نمود و اینک مراتب جهت استحضار و هرگونه دستور تقدیم محضرتان می گردد.

در پایان بر خود فرض می دانم از خدمت و مجاهدات عالم ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین آقای سیدمحمود مدنی بجستانی تشکر و قدردانی نموده و برای ایشان توفیق روزافزون آرزو نمایم.

دوام عزت، سربلندی و سلامتی حضرتعالی را از درگاه حق تعالی خواهانم.

مرتضی مقتدایی

رییس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران

..

چکیده سوابق علمی و اجرایی سرکار خانم سیده زهره برقعی

تصویر خبر

..

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱