فراخوان جذب طلاب جامعه‌الزهرا(س) در کانون‌های تخصصی هنر، رسانه و فضای مجازی

سامانه تبلیغ نوین

فراخوان جذب طلاب، مبلغان و فارغ التحصیلان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در کانون‌های تخصصی هنر، رسانه و فضای مجازی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا  در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به ثبت فعالیت‌های فضای مجازی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در سامانه اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی، اظهار داشت: جهت ساماندهی و ارتقای توانمندی‌های طلاب به صورت تخصصی در تبلیغ نوین، کانون‌های مختلف از جمله کانون طراحان، کانون نویسندگان، کانون فیلم‌نامه‌نویسان، کانون زبان‌دانان، کانون شعراء، کانون فناوران،کانون عکاسان و کانون سواد رسانه  تشکیل می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه اظهار داشت: برای هر یک از طلاب، مبلغان و فارغ التحصیلان در امر تبلیغ دینی نقشی از توزیع‌گر محتوا، تولیدگر محتوا، فناور محتوا و همچنین رصدگر و تحلیل‌گر تعریف شده است که متقاضیان در زمان ثبت نام، نقش خود را انتخاب می‌کنند تا در شبکه مورد نیاز قرار گیرند.

حکمت نیا افزود: در بسته آموزشی تهیه شده این اداره، آموزش‌های تخصصی تولید محتوا از جمله نرم افزار پریمیر، نرم افزار فتوشاپ، عکاسی و فیلم‌نامه نویسی با فرمت ویدئو وجود دارد که در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: طلاب، مبلغان و دانش‌آموختگان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

برای توضیح بیشتر پیرامون نقش تولیدگر، توزیع گر و فن آور به فیلم های زیر مراجعه نمایید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱