انتشار کتاب «سلامت مادر و کودک در دوران بارداری و شیردهی»

کتاب سلامت مادر و کودک

تبدیل پایان‌نامه به کتاب «سلامت مادر و کودک در دوران بارداری و شیردهی» نوشته اشرف پهلوانی قمی، طلبه سطح سه توسط انتشارات جامعه الزهرا علیهاالسلام چاپ و منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، کتاب «سلامت مادر و کودک در دوران بارداری و شیردهی؛ از منظر آیات، روایات و علوم پزشکی» توسط انتشارات جامعه الزهرا علیهاالسلام چاپ و منتشر شد.

عنوان این کتاب، موضوع پایان نامه سطح سه سرکار خانم اشرف پهلوانی قمی، طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام است که به کتاب تبدیل شده است.

این کتاب در 248صفحه رقعی و در 500 نسخه توسط انتشارات جامعه الزهرا علیهاالسلام به چاپ رسیده است.

این کتاب در پنج فصل تدوین شده و فصل اول به موضوع «کلیات و مفاهیم»، فصل دوم «سلامت مادر در دوران بارداری»، فصل سوم «سلامت جنین در دوران بارداری»، فصل چهارم «سلامت مادر در زمان وضع حمل و دوران شیردهی» و فصل پنجم به موضوع «سلامت کودک در دوران شیرخوارگی» می‌پردازد.

در خلاصه این کتاب آمده است:

«تربیت فرزندان سالم و خداباوری که آینده‌ساز جامعه اسلامی هستند، آرزوی هر پدر و مادر مؤمن و متعهد است. دوران جنینی و شیرخوارگی اولین و سرنوشت‌ساز ترین دورۀ رشد و تعالی کودک است. سلامت مادران در این دوران حساس، تأثیر عمیقی بر سلامت خانواده و تربیت فرزندان سالم دارد. در این پژوهش با بررسی آیات و روایاتی که به سلامت مادر و کودک در تمام ابعاد جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی پرداخته است و بررسی تطبیقی با آخرین تحقیقات علوم پزشکی، راهکارهایی برای حفظ و ارتقای سلامت مادران در دوران بارداری و شیردهی و سلامت جنین در دوران جنینی و سلامت شیرخوار در دو سال اول زندگی ارائه شده است».

علاقه‌مندان جهت تهیۀ این کتاب می‌توانند به فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، جنب حسینیۀ امام خمینی رحمة‌الله‌علیه مراجعه کنند، همچنین این کتاب در سامانه فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به نشانی https://eshop.jz.ac.ir  عرضه می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱