راه‌اندازی پویش «غدیری ام» ویژه طلاب جامعه‌الزهرا(س)

پویش غدیری ام

پویش «غدیری ام» ویژه طلاب و مبلغان علاقه‌مند به تبلیغ فضای مجازی در دهه ولایت با موضوع طراحی طراحی عکس نوشته، نماهنگ، اینفوگرافی و غیره برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، پویش «غدیری ام» از سوی اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

همه طلاب، مبلغان و دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌توانند جهت شرکت در پویش «غدیری ام» در فضای مجازی با موضوع طراحی عکس‌نوشته، نماهنگ، اینفوگرافی و غیره به تبلیغ غدیر بپردازند.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش به نکات زیر توجه کنند:

در طراحی می‌توان از کلام حضرت با مراجعه به نهج البلاغه و کلمات قصار و حکمت ها و یا منابع معتبر (با قید سند آن) در کنار طراحی استفاده کنند.

شرکت‌کنندگان در صورت توانمندی در کارهای گرافیکی می‌توانند از طراحی‌های خود استفاده کنند.

علاقه‌مندان جهت تأییدیه تبلیغی با مراجعه به سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir ابتدا در دوره تبلیغی تابستان (با عنوان تبلیغ مجازی) ثبت نام کنند و سپس در قسمت تاییدیه تبلیغی، عکس‌های طراحی شده را ارسال کنند.

طلاب توانمندی که پرونده تبلیغی ندارند، می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

شرکت کنندگان، طراحی‌ها را جهت داوری به شناسه کاربری @admin_mobaleghan ارسال کنند. همچنین می‌توان از عکس اطلاعیه همین پویش به عنوان لوگو در کنار عکس‌ها استفاده شود.  

بازه زمانی شرکت در این پویش از عید قربان تا عید غدیر است و به 5 نفر از برگزیدگان به نیت پنج تن آل عبا علیهم‌السلام به رسم یادبود هدایایی تقدیم خواهد شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱