آغاز ثبت نام سومین دوره تربیت مدرس

تربیت  مدرس

ثبت‌نام طلاب ایرانی و غیرایرانی در سومین دوره تربیت مدرس جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401 - 1400 آغاز شد.

 به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی رسولی‌نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز ثبت‌نام سومین دوره تربیت مدرس در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: معاونت آموزشی‌تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با هدف کشف و شناسایی افراد مستعد، تربیت و توانمندسازی آنان برای تدریس در موضوعات مختلف علمی، شناخت شرکت‌کنندگان با مبانی علمی و فنون نوین تدریس، تأمین مدرس برای تدریس در سطوح مختلف تحصیلی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و دیگر مراکز همسو در داخل و خارج از کشور، سومین‌ دوره تربیت مدرس را برگزار می‌کند.

مدیر اداره امور اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان این‌که طلاب فارغ‌التحصیل ایرانی و غیرایرانی با حدأقل مدرک تحصیلی سطح سه می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند، یادآور شد: طلاب فارغ‌التحصیل مقطع سطح 4 و طلابی که مشغول نگارش پایان‌نامه مقطع سطح 4 هستند نیز می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی نیا با بیان‌ این‌که زمان ثبت‌نام در سومین دوره تربیت مدرس، از روز جمعه، 1 تا چهارشنبه، 20 مرداد است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام، به سامانه پذیرش تربیت مدرس به نشانی https://teacher.jz.ac.ir  مراجعه کنند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری دوره تربیت مدرس برای بانوان طلبه، تصریح کرد: بهره‌گیری از مدرسان خانم در سطوح مختلف تحصیلی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و دیگر مراکز آموزشی خواهران و نیز نیاز به مدرسان توانمند و آشنا به روش‌های نوین آموزشی، از ضرور‌ت‌های برگزاری دوره تربیت مدرس است.

مدیر اداره امور اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پایان اظهار داشت: بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دوره و شرایط ثبت‌نام می‌توانند دفترچه راهنمای پذیرش دوره سوم تربیت مدرس را دریافت و پس از مطالعه کامل، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

برای دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش سومین دوره تربیت مدرس این پیوند را فعال کنید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱