از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س)؛

مسابقه فرهنگی «ز کودکی خادم این تبار محترمم» برگزار می‌شود

مسابقه ویژه کودکان در محرم ز کودکی خادم این تبار محترمم

مسابقه فرهنگی «ز کودکی خادم این تبار محترمم» در قالب‌های نقاشی، عکاسی و تهیه کلیپ، مداحی، دکلمه خوانی و اجرای نمایشنامه ویژه فرزندان طلاب جامعه‌الزهرا(س) در رده سنی 4 تا 10 سال برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داود الموسوی در گفتگو با واحد خبر، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفای آن حضرت، عنوان کرد: مسابقه فرهنگی «ز کودکی خادم این تبار محترمم» در ایام محرم الحرام 1443 ویژه فرزندان طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: این مسابقه ویژه فرزندان ۴ تا ۱۰ سال بانوان طلبه است که می‌توانند آثار خود را در قالب‌های نقاشی، عکاسی و تهیه کلیپ، مداحی، دکلمه خوانی و اجرای نمایشنامه به این اداره ارسال کنند.

داودالموسوی تصریح کرد: در بخش‌های دکلمه خوانی، مداحی و اجرای نمایشنامه، نمونه و الگوی فرم اجرا شده در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی به آدرس https://eitaa.com/jz_mft در پیام‌رسان ایتا و https://sapp.ir/jz_m.f.t در پیام‌رسان سروش ارائه می‌شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان با توجه به استعدادها و توانمندی‌های خود، یکی از الگوها را انتخاب کرده و پس از تهیه ویدئو از اجرای خود، آن را به شناسه کاربری معرفی شده در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام، مهلت شرکت در این مسابقه را تا پایان ماه محرم الحرام اعلام کرد و گفت: این مسابقه فرهنگی فرصتی برای بانوان طلبه است تا فرزندان خود را با فرهنگ عزاداری و تعظیم شعائر حسینی بیشتر مأنوس کنند.

داودالموسوی بیان داشت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و اوقات بیشتری که مادران و فرزندان در منزل و در کنار هم سپری می‌کنند، بهترین زمان جهت ایفای تربیت نسل حسینی است و فرزندان می‌توانند در بخش‌های دکلمه‌خوانی، مداحی، اجرای نمایشنامه، نقاشی، عکاسی و تهیه کلیپ مناسبتی در این مسابقه شرکت کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱