اعلام نتایج نهایی پذیرش جامعه الزهرا(س) در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰

نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا

زمان نتایج نهایی پذیرش طلاب سطح دو، سه، چهار و دوره عالی فقه جامعه الزهرا علیهاالسلام در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از سوی اداره سنجش و پذیرش این مؤسسه علمی حوزوی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، بر اساس اطلاعیه اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام، نتایج نهایی پذیرش سال تحصیلی 1401-1400 بر اساس جدول زمان بندی اعلام می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، نتیجه نهایی پذیرش بازپذیری سطح 1 به 2، سطح 2 و سطح 3 اعلام شده است که پذیرفته شدگان بازپذیری و سطح 2 تا روز سه شنبه 23 شهریور ساعت 14 و پذیرفته شدگان سطح 3 تا روز چهارشنبه 24 شهریور ساعت 14 فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

نتایج نهایی پذیرش سطح 4 و دوره عالی فقه نیز روز دوشنبه 22 شهریور ساعت 24 اعلام خواهد شد که پذیرفته شدگان تا روز پنجشنبه 25 شهریور فرصت دارند تا برای ثبت نام نهایی اقدام کنند.

الف) تمامی داوطلبان پذیرفته شده دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی را به دقت مطالعه کنند.

ب) شیوه آموزش برای نیمسال اول فعلاً به صورت مجازی است. بر این اساس لازم است راهنمای شیوه آموزشی و اطلاعات مربوط به سامانه ها را به دقت مطالعه بفرمایید.

ج) آن دسته از طلابی که موفق به اخذ امتیاز لازم نشده اند، می توانند از تاریخ اعلام نتایج حداکثر به مدت 3 روز با مراجعه به لینک «ثبت اعتراض» نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند. تأکید می‌شود به اعتراض‌هایی که بعد از تاریخ مذکور یا از طرق دیگر ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. این داوطلبان در صورت پذیرش اعتراض‌شان می‌توانند از نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 (بهمن 1400) مشغول به تحصیل شوند.

د) داوطلبانی که نتیجه آزمون آنها «در حال بررسی» اعلام شده است نیازمند بررسی بیشتر بوده و در صورت پذیرش نهایی، از نیمسال دوم سال تحصیلی 1401--1400 (بهمن 1400) مشغول به تحصیل خواهند شد.

پذیرفته شدگان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir  مراجعه کنند.

مشاهده نتیجه نهایی

دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی

راهنمای تنظیم و ارسال مدارک

راهنمای تصویری ثبت نام نهایی

ثبت نام نهایی

راهنمای مدارس و مراکزآموزشی

تصویر خبر 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱