اعطای جایزه البرز 1400 به دانش‌آموخته جامعه‌الزهرا(س)

خانم حسین زاده جایزهالبرز

خانم حسین زاده، دانش‌آموخته سطح چهار رشته تفسیر و علوم قرآن جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان یکی از برگزیدگان همایش جایزه البرز 1400 مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، خانم خدیجه حسین زاده باردئی، استاد و پژوهشگر رشته تفسیر و علوم قرآن جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزیده جایزه ملی البرز در سال 1400 شد.

جایزه البرز موسوم به نوبل ایرانی هر ساله از سوی بنیاد فرهنگی البرز در راستای اعتلای فرهنگ علمی کشور و به منظور حمایت از فکر و اندیشه نخبگان با معرفی مراجع ذی‌صلاح و تشکیل کمیته علمی به تعدادی از نخبگان، پژوهندگان، دانشجویان، دانش‌ آموزان و ممتازان حوزه علمیه تعلق می‌گیرد. 

در آیین اهدای جایزه البرز، دانشمندان، مخترعان و نوباوگان با همکاری بنیاد ملی نخبگان؛ دانشجویان علوم پزشکی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دانشجویان غیرپزشکی با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ طلاب علوم دینی با همکاری معاونت امور نخبگان حوزه‌های علمیه کشور و همچنین دانش‌آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش به این برنامه معرفي مي‌شوند.

 این جوایز طی مراسمی به همراه تجلیل از مقام والای چهره ماندگار، واقف زنده یاد حسینعلی البرز، مؤسس و بنیان گذار بنیاد فرهنگی البرز به برگزیدگان داده می‌شود.

امسال به مناسبت پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز (بخش نخبگان) طی مراسمی از 6 دانشمند برتر کشور و 53 نخبه کشور شامل مخترعان، دانشجویان و طلاب برتر سراسر کشور تجلیل به عمل آمد.

در این همایش، خدیجه حسین‌زاده، مهدی عبدالهی، رضا لک‌زایی، کمیل قنبرزاده، زینب بهجت‌پور، مهدی منصوری حبیب‌آبادی و سعید حسنی به‌عنوان حوزویان و طلاب برگزیده این دوره انتخاب شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱