سرپرست اداره کل تبلیغ و ارتباطات عنوان کرد:

جشنواره ایده‌های تبلیغی برگزار می‌شود /رویکرد کلان جامعه‌الزهرا(س)، محوریت طلاب در برنامه‌های فرهنگی تبلیغی است

عباسی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی با بیان اینکه جشنواره ایده‌های تبلیغی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود، از بانوان مبلغ دعوت کرد که ایده‌های تبلیغی خود را ارائه کنند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر عباسی روز پنجشنبه در روز پنجشنبه در گردهمایی بزرگ «طلایه‌داران تبلیغ زینبی» با حضور مبلغان ویژه دهه اول ماه محرم در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، به برنامه‌های اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و اظهار داشت: امسال طرح جامع شمیم با عنوان «شبکه مبلغان یاس مطهر» راه اندازی شد و دوره عمومی آن در تابستان آغاز به کار کرد.

سرپرست اداره کل تبلیغ و ارتباطات تصریح کرد: رویکرد کلان مدیران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، محوریت طلاب در برنامه‌های فرهنگی تبلیغی است و ما از بانوان طلبه درخواست می‌کنیم در طراحی و اجرای برنامه‌ها حضور فعال داشته باشند.

برگزاری 7 دوره مهارتی در طرح شمیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی افزود: در طرح شمیم، در سه ساحت تربیت مبلغ، تولید محتوا و ترویج، کارهای طراحی توسط کارشناسان صورت گرفت و دوره‌های عمومی شمیم و تخصصی طراحی شد و در تابستان کلید خورد.

وی ادامه داد: دوره‌های عمومی بر اساس 7 مهارت سخنوری، بیان احکام، رسانه، کلاس‌داری، مدح و رثا، ارتباطی و پاسخگویی ارائه می‌شود و گذراندن مهارت‌های تبلیغی برای بانوانی که ترم سوم هستند، الزامی است.

سرپرست اداره کل تبلیغ و ارتباطات یادآور شد: دوره‌های تخصصی و گرایشی بر اساس مخاطب محور و موضوع محور برگزار می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی به دوره تربیت مبلغ دانش آموزی اشاره کرد و افزود: بیش از ۴۰۰ طلبه در این طرح ثبت نام و از میان آنان، ۱۶۰ نفر در دوره تابستان شرکت کردند که پس از ارزیابی، تعدادی در طرح شمیم دانش آموزی و تعدادی در طرح امین مشغول به فعالیت خواهند شد.

ثبت نام 350 نفر در دوره تربیت کارشناس پاسخگو

وی بیان داشت: یکی دیگر از برنامه‌های معاونت‌های فرهنگی تبلیغی، برگزاری دوره تربیت کارشناس پاسخگو به مسائل دینی است که 350 نفر در این دوره ثبت نام کردند و برای مصاحبه دعوت خواهند شد.

سرپرست اداره کل تبلیغ و ارتباطات همچنین به برگزاری دوره نقد سلفیه، تربیت مبلغ دانشجو، تربیت مبلغ خردسال، تربیت مبلغ کودک، تربیت مبلغ در مناطق خاص مانند زندان ها، بیمارستان‌ها و غیره اشاره کرد.

انجمن‌ها و گروه‌های تبلیغی تخصصی راه‌اندازی خواهد شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی با بیان اینکه ما محتوای مورد نیاز در عرصه تبلیغ را با کمک اساتید و مبلغان تدوین خواهیم کرد، عنوان کرد: تلاش ما بر این است که شبکه تشکیلاتی راه اندازی شود که شامل گروه‌های مهارتی و گروه‌های ترویجی است.

وی با اشاره به اینکه انجمن‌ها و گروه‌های تبلیغی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام راه‌اندازی خواهد شد، گفت: امید است در بازه پنج ساله، تمام بانوان طلبه در این هویت تشکیلاتی، جایگاه خود را داشته باشند و تعداد کثیری از گروه‌های تبلیغی تخصصی در سطح کشور داشته باشیم.

ایجاد سامانه تبلیغ شمیم / جشنواره ایده‌های تبلیغی برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل تبلیغ و ارتباطات با بیان اینکه دوره‌های تبلیغی با همکاری و مشارکت معاونت آموزشی از مهرماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: سامانه تبلیغ شمیم در حال نهایی شدن است که در ترم اول رونمایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی بیان کرد: با توجه به رویکرد کلان که از سوی مدیریت ابلاغ شد، محوریت طلاب در عرصه طراحی، مدیریت و برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های تبلیغ است، از همه طلاب دعوت می‌کنیم که در بخش‌های ایده‌های تبلیغی، پیشنهادات خود را ارائه کنند و در جشنواره ایده‌های تبلیغی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی‌های تبلیغی از دیگر برنامه‌های ما در آینده است، تصریح کرد: ما در تمام سطوح ستاد شمیم از حضور بانوان طلبه استفاده خواهیم کرد تا این مجموعه فاخر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در جایگاه حقیقی خود و در ایجاد جریان‌های معرفتی و فکری در جهان اسلام و در سطح منطقه و بین‌الملل، ایفای نقش کند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱