نخستین نشست هم‌اندیشی «حضوری برای ظهور» برگزار می‌شود

پوستر جهادی

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی استادان و طلاب جهادی، با عنوان «حضوری برای ظهور» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: نخستین نشست هم‌اندیشی استادان و طلاب جهادی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با عنوان «حضوری برای ظهور» از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی تبلیغی این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود. 

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، ضمن تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری و شرایط کرونایی پیش آمده در دو سال اخیر و فعالیت‌های جهادی انجام شده، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در سخنانی فرمودند: «آن جایی که حرکت و روح جهادی وجود دارد، انسان در ایمان و آرمان و خدمت به دیگران حل می‌شود و خود را فراموش می‌کند؛ این روحیه را باید در جامعه تقویت کرد».

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو، بر لزوم سامان‌دهی فعالیت‌های جهادی طلاب و استادان تأکید کرد و گفت: نشست «حضوری برای ظهور» با حضور مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، طلاب جهادی، استادان راهبر و مدیران جهادی مجموعه، جهت استفاده از تجربه‌ها، تشکیل کمیته‌های تخصصی فعالیت‌های جهادی و شکل‌گیری انجمن طلاب جهادی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست، روز پنجشنبه 29 مهر ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند ساعت 11 از طریق حسینیه مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی  https://heyatonline.ir/heyat/173 در این نشست شرکت کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان از طلاب و اساتید که مایل به عضویت در انجمن جهادی هستند، جهت گسترش فعالیت‌های جهادی در زمینه‌های مختلف دعوت به همکاری کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱