با حضور نونهالان مهدکودک شکوفه های بهار؛

جشن بزرگ ریحانه، گل خوشبوی پیامبر(ص) برگزار شد

ریحانه

جشن بزرگ ریحانه، گل خوشبوی پیامبر(ص) با حضور نونهالان مهدکودک شکوفه های بهار وابسته به جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم «عرب خزائلی» روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مهدکودک شکوفه‌های بهار وابسته به جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) نسبت به پایه‌گذاری هیئات کودکان اقدام شایسته‌ای انجام داده که که محوریت این هیئات، ایجاد انس، تمسک و شناخت کودکان نسبت به ائمه اطهار(علیهم‌السلام) است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: هیئت نونهالان شکوفه‌های بهار جشن باشکوه «ریحانه، گل خوشبوی پیامبر (ص)» را به مدت سه روز در مهد کودک برگزار کردند که این مراسم همزمان با ایام میلاد باسعادت حبیبه حق و شفیعه حشر، ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) بود.

عرب خزائلی با بیان اینکه این جشن بزرگ و باشکوه به تفکیک گروه سنی کودکان به مدت سه روز برگزار شد، گفت: هدایایی که برای این جشن بزرگ برای تمامی گرو های سنی در نظر گرفته شده بود، همگی ساخت داخل و از تولیدات ایرانی بودند.

وی افزود: عکس‌های گروهی کودکان که خاطرات ناب این روزهای شادمانی است، در اختیار خانواده های نونهالان قرار گرفت.

مدیر کل امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تصریح کرد: بدیهی است که برنامه‌های گروهی به سلامت روحی و اجتماعی کودکان کمک شایانی می کند، به ویژه این نوع اجتماعات کودکان که تأثیر شگرفی بر پرورش روحیه مذهبی و انقلابی آنان دارد و حلقه‌های این حرکت می تواند در سنین مختلف توسط والدین نیز پیگیری و مدیریت شود.

 

جشن ریحانه

 

جشن ریحانه

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱