نماینده ولی فقیه در استان البرز خواستار شد؛

ارتباط موثر طلاب و دانش آموختگان با فعالان فرهنگی

دیدار کانون البرز با امام جمعه

امام جمعه کرج با اشاره به ظرفیت طلاب در امور تبلیغی و فرهنگی بیان داشت: برای جلوگیری از موازی کاری، طلاب و فعالان فرهنگی ارتباط موثر با یکدیگر داشته باشند.

 

 به گزارش روابط عمومی، آیت الله حسینی همدانی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین برزو، معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام و اعضای هسته مرکزی کانون طلاب و دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام در استان البرز با قدردانی از جامعه الزهرا علیهاالسلام برای راه اندازی کانون های استانی گفت: جریان سازی در کارها بسیار موثر است و این مساله باید برای مطالبه گری باشد.

 وی با اشاره به ظرفیت های طلاب در امور تبلیغی و فرهنگی بیان داشت: برای جلوگیری از موازی کاری، طلاب و فعالان فرهنگی استان ارتباط موثر با یکدیگر داشته باشند. همچنین با توجه به فعالیت فرق و مذاهب انحرافی در شهر کرج، فعالان فرهنگی باید به این مساله توجه ویژه داشته باشند و برای رفع این معضل راهکارهای فرهنگی بکار ببندند.

گفتنی است، دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات،مسئول ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد، فرمانده بسیج جامعه زنان و مسئول بنیاد فرهنگی مهدویت استان البرز از دیگر برنامه های معاون فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در کرج بود که در آن  زمینه فعالیت میدانی و ستادی اعضای کانون طلاب و دانش آموختگان از جمله تشکیل اتاق عملیات مشترک جهت شکل گیری جریان های فکری فرهنگی و برگزاری دوره های تربیت مربی در موضوعات مختلف از جمله مهدویت، و برای سطوح مختلف پیش دبستانی، دانش آموزی، دانشجویی و نیز ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی و مشاوره فراهم شد.

شایان ذکر است، سفر یک روزه معاون فرهنگی و مدیران و مسئولان این معاونت 16 آبان ماه با هدف معرفی کانون و ظرفیت های عظیم فعالیت های فرهنگی طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها به سازمانها و نهادهای استان البرز انجام شد.

کانون طلاب و دانش آموختگان استان البرز  27 آبان سال 99  با اعطای حکم کانون توسط مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱