با حضور معاون فرهنگی تبلیغی صورت گرفت؛

تقویت و ساماندهی فعالیت کانون طلاب و دانش آموختگان استان مازندران

کانون مازندران

در جلسه معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام و مدیران کانون طلاب و دانش آموختگان با مسئولان فرهنگی استان مازندران بر فعالیت، بکارگیری اعضا و تقویت این کانون استانی تاکید شد.

 

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین برزو، معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام الله علیها و مدیران ادارات این معاونت از کانون طلاب و دانش آموختگان استان مازندران در شهرستان ساری بازدید کردند.

در این سفر معاون فرهنگی تبلیغی به همراه مدیران ادارت و اعضای کانون با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهر ساری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار امام جمعه ساری ضمن اظهار خرسندی از فعالیت فرهنگی بانوان طلبه به بررسی آسیب های موجود به ویژه برای جوانان پرداخت و خواستار فعالیت بیش از پیش در زمینه ترویج عفاف و حجاب و فرهنگ ازدیاد جمعیت شد.

در این سفر یک روزه، دیدارهایی با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ساری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، بسیج جامعه زنان و معاون فرهنگی سپاه استان و مسئول اداره اوقاف آمل انجام شد.

 در این جلسات با توجه به ظرفیت فرهنگی تبلیغی کانون طلاب و دانش آموختگان و نیازسنجی انجام شده در استان مازندران، زمینه فعالیت در اماکن مذهبی، تعامل و هم افزایی در خصوص برگزاری طرح های قرآنی، حضور طلاب به عنوان مدرس در سپاه و دیگر فعالیت ها فراهم شد.

توجه ویژه به فرق انحرافی، تحکیم خانواده و ایجاد دفاتر نمایندگی کانون در شهرهایی مانند نکا، آمل، بابل مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱