راه اندازی کانون طلاب و دانش آموختگان استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی کلید خورد

کانون های استانی جامعه3

مقدمات راه اندازی کانون طلاب و دانش آموختگان استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با ثبت نام از خواهران علاقه مند به فعالیت های فرهنگی فراهم شد.

 به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داوودالموسوی، مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به تشکیل کانون طلاب و دانش آموختگان این موسسه علمی در چهار استان کرما، اصفهان، البرز و مازندران، از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی کانون طلاب و دانش‌آموختگان جامعه‌‌الزهرا علیهاالسلام در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی خبر داد و گفت: با توجه فراوانی جمعیت این استان ها، سه کانون مستقل در مرکز هر استان تشکیل می شود.  

وی در ادامه گفت: طلاب ساکن استان های خراسان می توانند از 29 آبان تا 5 آذر 1400 با ذکر نام استان و شهر، نام و نام خانوادگی و کدملی خود را به سامانه پیامکی 30007227002627  ارسال کنند.

مدیرکل امور فرهنگی گفت: پس از اتمام ثبت نام، در مجمع عمومی که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می شود، بازخوانی اساسنامه تیپ کانون‌های استانی و فرایند تشکیل کانون تبیین شده و به سوالات طلاب پاسخ داده می شود و در نهایت با برگزاری انتخابات و شکل گیری هسته مرکزی، مراحل تصویب و اعطای حکم کانون توسط مدیر محترم جامعه الزهرا علیهاالسلام به مسئول کانون، فعالیت های طلاب به صورت رسمی آغاز می شود.

داوود الموسوی در پایان از طلاب و دانش‌آموختگان فعال این استان‌ها برای مشارکت و همکاری در برپایی کانون‌های‌ استانی دعوت به عمل آورد.

اساسنامه کانون های استانی ابلاغ دفتر مدیریت نهایی

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱