معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) خبر داد:

راه‌اندازی کانون استان تهران به عنوان پنجمین کانون استانی کشور

کانون استانی

حجت الاسلام و المسلمین برزو از راه اندازی کانون علمی فرهنگی تبلیغی استان تهران به عنوان پنجمین کانون استانی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام و المسلمین حسن برزو در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: کانون علمی فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در چهار استان کرمان، اصفهان، البرز و مازندران تشکیل و فعالیت‌های مختلفی در این استان‌ها صورت گرفته است و استان تهران پنجمین استانی است که مقدمات راه اندازی کانون در این استان انجام شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: پس از فراخوان ثبت نام عضویت در کانون استانی تهران و ایجاد گروه مجازی در پیام‌رسان ایتا جهت توجیه فرآیند شکل‌گیری کانون برای طلاب و دانش آموختگان این استان، 270 نفر متقاضی فعالیت در کانون استان تهران بودند که ضمن بررسی سوابق کاری و اجرایی طلاب فعال، 22 نفر به عنوان نامزد شورای مرکزی کانون انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو افزود: مجمع عمومی شورای کانون جهت انتخابات اعضای اصلی در تاریخ 4 آذر با حضور مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مدیران ادارات این معاونت برگزار شد و پس از تبیین اهداف و لزوم تشکیل کانون در استان‌ها، پاسخ به سوالات طلاب و معرفی نامزدها، انتخابات صورت گرفت.

وی ادامه داد: در پایان این مراسم جلسه‌ای با رئیس منتخب کانون در راستای بیان ادامه روند فعالیت‌ها و واگذاری مسئولیت خطیر راهبری طلاب استان تهران برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: پس از مشخص شدن اعضای شورای مرکزی، در حال انجام سایر اقدامات فرآیند صدور حکم آغاز به فعالیت رسمی کانون در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها هستیم.

گفتنی است؛ در این سفر کاری، مدیران معاونت فرهنگی تبلیغی از محل پیشنهادی دفتر مرکزی کانون در تهران بازدید کردند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱