با حضور مشاور استاندار قم؛

برگزیدگان جامعه‌الزهرا(س) در جشنواره میراث مادری تجلیل شدند

میراث مادر

6 نفر از پژوهشگران و فعالان فرهنگی برگزیده جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در جشنواره میراث مادری تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با دومین روز پژوهش با عنوان «پژوهش، عفاف و سلامت اجتماعی»، پژوهشگران و فعالان برگزیده جامعه الزهرا علیهاالسلام که در جشنواره میراث مادری با موضوع عفاف و حجاب حائز رتبه شدند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

این مراسم با حضور سرکار خانم صدیق تقی زاده مشاور استاندار قم و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قم، خانم حقانی معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین برزو معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و حجت‌الاسلام والمسلمین اخوی مدیر مرکز مشاوره جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این مراسم، خانم‌ها مریم السادات شاهچراغ طلبه سطح سه با ارائه پایان نامه «بررسي فقهي الزامي حکومت نسبت به رعايت حجاب»، هاجر ذوالقدر طلبه سطح سه با ارائه پایان نامه «حد و مرز پوشش زنان در فقه اماميه» و اعظم وفايي طلبه سطح دو جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با ارائه پایان نامه «عفاف در آئينه قرآن» تجلیل شدند.

خانم‌ها مریم فتحی اصل،  سیده زهرا ظاهری و نرجس مجتبی زاده که از بانوان طلبه سطح دو جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و از فعالان عرصه فرهنگی عفاف و حجاب هستند، از دیگر تجلیل شدگان این مراسم بودند.

گفتنی است، جشنواره استانی میراث مادری با موضوع عفاف و حجاب در تیرماه سال جاری و همزمان با هفته عفاف و حجاب از سوی دفتر امور بانوان استانداری قم و با هدف تجلیل از طلاب و دانشجویان الگو و فعال در عرصه عفاف و حجاب در حوزه کتاب، مقاله، پایان نامه، طرح پژوهشی، طراحی مدل و لباس و ایده‌های برتر برگزار شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱