راه‌اندازی کانون‌های علمی فرهنگی تبلیغی در سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی

حجت الاسلام برزو

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو از راه اندازی کانون‌های علمی فرهنگی تبلیغی در سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو از سفر هیأت معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در راستای راه اندازی کانون استانی خبر داد و اظهار داشت: تا کنون کانون‌های علمی فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پنج استان کرمان، اصفهان، البرز، مازندران و تهران راه اندازی شده و طلاب و دانش‌آموختگان در این کانون‌ها به فعالیت مشغول هستند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به انجام ریزساخت‌های راه اندازی کانون در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، گفت: پس از فراخوان تشکیل کانون در این استان‌ها و ثبت نام عضویت طلاب، گروهی جهت آشنایی طلاب  با فرآیند شکل‌گیری کانون در پیام رسان ایتا تشکیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو افزود: در ادامه فرآیند تشکیل کانون، طلاب متقاضی جهت عضویت شورای مرکزی کانون اعلام آمادگی و رزومه خود را ارسال کردند.  

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده روز و مکان تشکیل مجمع عمومی در مراکز هر یک از استان‌ها اعلام شد و با سفر مدیران ادارات معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در روزهای 20 تا 22 آذر به مشهد، بیرجند و بجنورد پس از تبیین مجدد فرایند تشکیل کانون و پاسخ به سوالات طلاب، نامزدهای حاضر به معرفی توانمندی‌های خود پرداخته و انتخابات برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به برگزاری جلسات با مسئولان منتخب کانون‌های استانی، ابراز داشت: پس از مشخص شدن اعضای شورای مرکزی، فرآیند صدور حکم در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پیگیری خواهد شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱