قاری بین المللی و حافظ کل قرآن کریم تصریح کرد:

لزوم استفاده از ابزارهای تبلیغی برای نشر معارف اسلامی

محفل انس با قرآن کریم 2

استاد فروغی با اشاره به لزوم استفاده از ابزارهای تبلیغی برای نشر معارف اسلامی، گفت: تلاوت قرآن کریم یکی از ابزارهای تبلیغی برای جذب جوانان است و گاهی اثر تلاوت قرآن کریم بیشتر از منبر و سخنرانی است.

به گزارش روابط عمومی، جناب آقای مهدی فروغی در محفل نورانی انس با قرآن کریم که با حضور جمعی از معاونان، مدیران، اساتید و 600 نفر از فعالان قرآنی ایرانی و بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد، به ارائه  نکاتی راجع به لحن و تلاوت قرآن کریم پرداخت و اظهار داشت: ما به عنوان طلبه باید مبلغ دین باشیم و معارف اسلامی را به دیگران بیاموزیم.

لزوم استفاده از ابزارهای تبلیغی برای نشر معارف اسلامی

قاری بین المللی و حافظ کل قرآن کریم با اشاره به لزوم استفاده از ابزارهای تبلیغی برای نشر معارف اسلامی، گفت: هنر سخنوری و فن بیان برای تبلیغ دین مهم است، همچنین با شیوه های مختلف هنری مثل خطاطی و نقاشی می توان جوانان را به سمت معارف و ارزش های اسلامی جذب کرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاوت قرآن کریم یکی از ابزارهای تبلیغی برای جذب جوانان است و گاهی اثر تلاوت قرآن کریم بیشتر از منبر و سخنرانی است. تلاوت قرآن مجید اگر با صوت خوش صورت بگیرد، باعث جذب مخاطبان می شود.

فروغی به فوت و فن های پرورش صدا اشاره کرد و افزود: فوت و فن هایی برای صوت و لحن وجود دارد که اساتید می توانند علاقه مندان به قرائت قرآن کریم را راهنمایی کنند.

در این محفل، استاد فروغی با بیان اینکه اسماء الحسنی به ضعف روزه داران کمک می کند، به همراه دو نفر از قاریان نوجوان قمی به صورت گروهی اسماءالحسنی را قرائت کردند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱