برگزاری نشست تخصصی «راهکارهای پیشگیری و درمان ارتباط با جنس مخالف»

نشست های فعالان تربیتی 2

دومین نشست از سلسله‌نشست‌های تخصصی ویژه فعالان امور تربیتی با موضوع «راهکارهای پیشگیری و درمان ارتباط با جنس مخالف» و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی صدوقی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم بنت الهدی افشاری نژاد در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: سلسله‌نشست‌های تخصصی ویژه فعالان امور تربیتی به همت اداره کل امور تربیتی‌ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این سلسله‌نشست‌ها که ویژه مشاوران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و دانش آموختگان سطح ۳ گرایش‌های تعلیم و تربیت اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان و مشاوره خانواده تشکیل می‌شود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی صدوقی استاد حوزه و دانشگاه به تبیین موضوعات درنظرگرفته شده می‌پردازد.

افشاری نژاد خاطرنشان کرد: نخستین نشست از این سلسله نشست ها با موضوع «راهکارهای پیشگیری و درمان تعارض نوجوان و جوان با خانواده هفته گذشته برگزار شد.

وی افزود: موضوع دومین نشست این سلسله‌نشست‌ها «راهکارهای پیشگیری و درمان ارتباط با جنس مخالف» است که روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ساعت 8 تا 12 تشکیل می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: سومین نشست به موضوع «راه‌های حفظ و تقویت حجاب و عفاف در دختران نوجوان و جوان» اختصاص دارد که روز پنجشنبه 4 خرداد ساعت 8 تا 12 برگزار می‌شود.

افشاری نژاد در پایان اظهار داشت: شرکت در این نشست‌ها برای عموم آزاد است و علاقه مندان به این مباحث می‌توانند در این جلسات حضور داشته باشند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱