مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا(س) خبر داد:

استقبال بیش از 1100 فراگیر از دوره‌های تابستانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا(س)

آموزش های مهارتی2

خانم نیک زاد از استقبال بیش از 1100 بانوی علاقه مند از دوره‌های تابستانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در 43 دوره حضوری و 23 دوره مجازی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه نیک‌زاد در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز دوره‌های تابستانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی با استقبال چشم‌گیر بانوان، گفت: مفتخریم که در تابستان 1402 میزبان بیش از 1100 بانوی علاقه‌مند و دختر بالای ۷ سال در 43 دوره حضوری و 23 دوره مجازی در بسته آموزشی ویژه اوقات فراغت تابستانی هستیم.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه دوره‌های تابستانه با استقبال علاقه‌مندانی از سراسر ایران در حال برگزاری است، افزود: از دیگر فعالیت‌های این مرکز در تابستان سال جاری، طراحی و اجرای بسته‌های اقتضایی ویژه گروه‌های خاص از مخاطبان ملی و بین‌‍‌‌المللی است.

نیک‌زاد تصریح کرد: فراگیران مرکز در فرصت طلایی تابستان، از دوره‌های متنوع مرکز در قالب ۸ گروه آموزشیِ هنر، ادبیات، معارف اسلامی، مهارت‌ها و سبک‌زندگی، علم و فناوری، خلاقیت و نوآوری، دانش سلامت، به صورت حضوری و مجازی و به دو شیوه آنلاین و آفلاین بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: از دیگر ویژگی‌های ممتاز این کارگاه‌ها، علاوه بر هزینه مناسب در تمامی رشته‌ها، برگزاری دوره‌ها به شیوه كارگاهی، با حضور استادان بانوی متعهد، متخصص و مجرب است.

نیک‌زاد خاطرنشان کرد: این دوره‌ها از شنبه 3 تیر 1402 شروع شده است و تا 18 مرداد ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: مشتاقانی كه موفق به حضور در دوره تابستانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی نشده‌اند، می‌توانند با عضویت در كانال رسمی مرکز به آدرس https://eitaa.com/ama_jz در جریان تازه‌ترین آموزش‌های کاربردی مرکز در طول سال قرار گیرند و با مراجعه به سایت رسمی مرکز https://courses.jz.ac.ir برای ثبت‌نام در دوره‌های جدید اقدام کنند.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان گفت: ما می‌خواهیم افزون بر تجربه دلنشین کسب مهارت در فضایی متفاوت، از توان بانوان فرهیخته، برای بهتر شدن دنیای دختران و بانوان‌مان مدد بگیریم و با تلاش و امید رقم می‌زنیم آنچه را که می‌خواهیم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱