ثبت نام دوره دوم تابستان آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی

آموزشگاه زبان

مدیر آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی از ثبت نام دوره دوم تابستان ویژه خواهران در رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان تا 31 تیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه باغ شیخی در گفتگو با واحد خبر، بیان کرد: ثبت نام این دوره از اواسط تیر آغاز شده و تا 31 تیر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در دوره‌های این آموزشگاه که شامل مکالمه زبان‌های انگلیسی، عربی، کره، ترکی استانبولی، فرانسه، اسپانیایی، آلمانی و چینی است، در کنار تدریس هر 4 مهارت اصلی زبان (Speaking, Reading, Writing & Listening) زیرمهارت‌های Pronunciation, Grammar, Vocabulary, Collocation نیز مورد هدف قرار گرفته و تقویت می‌شوند.

مدیر آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی افزود: در این دوره‌ها تأکید ویژه ای بر ارتقای مهارت مکالمه و روانی کلام وجود دارد، به گونه ای که زبان آموز بتواند بر اساس معیارهای استاندارد CEFR، پس از طی هر ترم از ساختارها و نکات جدید در مکالمات روزمره استفاده نماید.

 

باغ شیخی همچنین به برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی از جمله TTC (تربیت مدرس)،  IELTS(آیلتس)، TOEFL (تافل) MSRT (آزمون داوطلبان دوره دکتری)، Intensive Course (دوره فشرده)، Semi Intensive Course (دوره نیمه فشرده)،  Translation Course (فن ترجمه) و Speaking Course (دوره مکالمه) ویژه زبان آموزان منتخب و پس از گزینش علمی اشاره کرد.

وی با اشاره به مزایا و فعالیت‌های این آموزشگاه تخصصی گفت: حضور کادر آموزشی و اداری مجرب؛ بهره گیری از برترین و موفق ترین اساتید مجرب آموزشگاهی در حیطه زبانهای خارجی و اساتید برتر دانشگاهی و برگزاری آزمون جامع کتبی و شفاهی و ارائه کارنامه و گواهی پایان دوره معتبر با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش از جمله مزایای این آموزشگاه است.

مدیر آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی اضافه کرد: پیگیری مستمر و ارزیابی مداوم از وضعیت سطح علمی زبان آموزان توسط اساتید و کارشناسان مؤسسه؛ ارتقای مداوم سطح کیفی آموزشی کلاسها با استفاده از به روزترین منابع آموزشی و به روزرسانی مستمر آنها و جذب زبان آموزان نخبه، با استعداد و برتر با هدف تربیت مدرس از دیگر فعالیت‌های این مجموعه است.

باغ شیخی از برگزاری دوره فشرده آموزش مجازی مکالمه زبان عربی با لهجه عراقی ویژه مبلغان و خادمان موکب‌ها و همچنین زوار مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: این دوره به مدت 2 ماه، سه روز در هفته و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: شروع این دوره از اواسط مرداد است و آموزش این دوره بسته به تقاضای زبان آموزان به صورت کاملا حضوری، مجازی و یا تلفیقی (حضوری / مجازی) خواهد بود.

مدیر آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی با بیان اینکه ثبت نام به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، افزود: علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 13 با دفتر آموزشگاه با شماره تلفن 32935677 تماس بگیرند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱