فرمانده بسیج طلاب جامعه الزهرا(س) تشریح کرد:

برنامه‌های بسیج طلاب جامعه‌الزهرا(س) در هفته دفاع مقدس

photo6880549576

خانم احسانی به تشریح  برنامه‌های بسیج طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در هفته دفاع مقدس پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، خانم زهرا احسانی فرمانده پایگاه بسیج جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به سخن مهم رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در دیدار با پیشکسوتان وفعالان دفاع مقدس که فرمودند: «دفاع مقدس حق حیات به گردن کشور دارد»، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب حفظه الله فرمودند: «سی و چند سال نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در کشور ناشی از مقاومت هشت ساله دفاع مقدس بوده  است، به همین جهت دفاع مقدس به گردن کشور حق حیات دارد. ... عظمت جهاد مقدس و دفاع مقدس را بایستی ما روز به روز بیشتر بیان کنیم، بگوییم، تبیین کنیم. این جزو وظایف است».

فرمانده پایگاه بسیج جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در همین راستا و در جهت عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و آشنا شدن نسل جوان و طلاب گرامی با فرهنگ جهاد و دفاع مقدس و هم چنین نقش بانوان در پشتیبانی این حماسه عظیم و تاریخی به یاد ماندنی، برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است.

احسانی بیان داشت: بسیج طلاب  جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در طول سال تحصیلی با انگیره جهاد تبیین و به ویژه در هفته دفاع مقدس، برنامه‌های انگیزشی برای طلاب برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: ویژه برنامه دفاع مقدس با همکاری بسیج طلاب و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی با اجرای سرود گروه سرود غدیر و روایت گری جانباز سرافراز حاج تقی جعفری، همرزم شهید زین الدین  از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

فرمانده پایگاه بسیج جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: برنامه رزمایش و تمرین  نظام جمع با هدف  آمادگی جسمانی و ایجاد شور و نشاط در بین طلاب خوابگاهی و همچنین فضاسازی تالار بیداری اسلامی، سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها و آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس انجام شده است.

احسانی همچنین به برگزاری یادواره شهدا ویژه طلاب اشاره کرد و در پایان یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌ها روایتگری خاطرات دوران جنگ و نقش بانوان  در این برهه تاریخی بود که در میان طلاب بین الملل صورت گرفت.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱