تبیین اهداف جشنواره فصلی تولیدگران تشکیلات در فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

جشنواه فصلی تولیدگران - Copy

رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به تبیین جشنواره فصلی تولیدگران تشکیلات در فضای مجازی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به ابلاغ معاون تبلیغ و امور فرهنگی در برگزاری جشنواره های فصلی تولیدگران تشکیلات در فضای مجازی، به اهداف برگزاری جشنواره این فصل با رویکرد «ولایت و ولایت مداری» اشاره کرد و اظهار داشت: گفتمان کلیدواژه های قرآنی نهضت امام خمینی رحمت‌الله‌علیه شامل امام، امت، عدالت، مستضعفین و مستکبرین از اهداف این جشنواره فصلی است.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه اشاره کرد: اصل نظریه ولایت مطلقه فقیه با محوریت سیستم امام امت مهم ترین اهداف جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه رسانه های مختلف در جهان از همان ابتدای انقلاب اسلامی، ایدئولوژی نهضت امام خمینی رحمت‌الله‌علیه را به چالش کشیدند، عنوان کرد: هریک از واژه های قرآنی نهضت امام خمینی رحمت‌الله‌علیه تأثیر بسیار مهمی در شکل گیری ذهنیت آحاد مردم و انتقال مفهوم انقلاب اسلامی در سراسر جهان داشت.

حکمت نیا تصریح کرد: رسیدن به عمق شعار «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ما»، نهادینه کردن کلیدواژه های قرآنی نهضت امام خميني رحمت‌الله‌علیه است.

وی بیان داشت: امروز فعالان رسانه ای، فضای مجازی و هنری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها وارد عرصه شده اند تا با احیای واژگان قرآنی مؤثر در نظریه ولایت فقیه، نقشی تأثیرگذار در جریانات رسانه ای ملی و فراملی داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: امروز شاهد حضور طلابی هستیم که می‌دانند اگر امتداد دروسشان در عرصه‌های مختلف اجتماعی (خانواده، جامعه،...)، سیاسی، فرهنگی و غیره نقش‌آفرین نباشد و نتوانند از ایدئولوژی و جهان‌بینی خود دفاع و آن را تبیین نمایند، جسدی بدون روح خواهند بود که اولین خسران کننده خود ایشان هستند.

حکمت نیا تأکید کرد: چاره مواجهه با فتنه های امروز در جهان، رجوع به قرآن کریم است، و ظهور قرآن کریم در تمام شئون زندگی، عامل اصلی عاقبت بخیری بشر است.

وی با اشاره به فراخوان جشنواره فصلی تولیدگران تشکیلات در فضای مجازی، عنوان کرد: این جشنواره در قالب‌های عکس نوشته، استیکر، نقاشی دیجیتال، کلیپ سازی، کپشن نویسی و پوستر اعلام فراخوان شده و علاقه مندان جهت ثبت نام و اطلاع از روند برگزاری جشنواره می‌توانند به  شناسه کاربری @ad_tolidgar  در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱