تسلیت خانواده جامعه‌الزهرا (س) در پی شهادت شهید «احمد بحر»

شهید احمد بحر

خانواده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، شهادت شهید احمد بحر نایب‌رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین را به مردم شریف فلسطین و دکتر خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی، خانواده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پیامی، ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر به شهر غزه، شهادت شهید احمد بحر نایب‌رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین و عضو جنبش حماس را به ملت فلسطین و دکتر خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و انا الیه راجعون

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

 مردم شریف فلسطین و جناب آقای دکتر خالد القدومی نماینده محترم جنبش حماس در ایران؛

اساتید، کارکنان و طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، شهادت جناب آقای احمد بحر، نائب رئیس مجلس قانون‌گذاری فلسطین را خدمت امام زمان ارواحنافداه و تمامی رزمندگان جبهه مقاومت، تسلیت عرض می نمایند.

خبر شهادت ایشان، غم بزرگی بر قلب خانواده حوزوی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور هزاران طلبه ایرانی و غیرایرانی نشاند.

همانطور که برای تمام جهانیان آشکار شد، مسئله فلسطین تنها یک مسئله جغرافیایی نیست و خاص یک ملت و دولت هم نیست، بلکه بنا بر گفتمان امامین انقلاب، مسئله اصلی جهان اسلام است.

امروز جهان شاهد است که علیرغم جنایات رژیم کودک‌کش و غیرقانونی اسرائیل، به برکت مقاومت مردم غزه و جنبش حماس، رویشی همگانی در جهان شکل گرفته است و به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، پیروزی و فتح به دست جوانان و مجاهدان فلسطین خواهد بود و سایر کشورهای اسلامی نیز باید در این راه همواره حضور داشته باشند.

ما به عنوان خواهران و مادران تمام رزمنده ها و اطفال مظلوم فلسطین و غزه با تمام قوای خود برای بیداری هرچه بیشتر جهان و رسیدن فریاد آزادگی ملت مظلوم مقتدر به تمام عالم، در کنار همه مجاهدان فی سبیل الله ایستاده ایم.

 صدای بمباران های غزه، صدای شکست استخوان‌های پوسیده صهیونیست و استکبار جهانی است، صدایی که به برکت ضربه ترمیم ناپذیر آن، بر پیکره بی‌جان اسرائیل، ارمغان نابودی تمام مستکبران جهان را با خود دارد.

 درنهایت مجددا شهادت آقای احمد بحر، نائب رئیس مجلس قانون‌گذاری فلسطین و عضو جنبش حماس را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق پیروزی هرچه سریع‌تر شما ملت شریف را خواهانیم.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱