بیانیه جامعه الزهرا(س) در آستانه 22 بهمن/ حضور حماسه ساز در راهپیمایی 22 بهمن، طلیعه‌ای امیدبخش برای مشارکت در انتخابات است

راهپیمایی 22 بهمن

جامعه الزهرا علیهاالسلام در بیانیه ای تاکید کرد: حضور حماسه ساز در راهپیمایی 22 بهمن، طلیعه‌ای امیدبخش و دشمن هراس برای مشارکت همگانی و اثرآفرین در انتخابات پیش رو است که نویدبخش مسیری روشن و آتیه‌ای قابل اعتماد برای همه ملت ایران خواهد بود،

به گزارش روابط عمومی، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا وَاذكُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَيكُم﴿سوره مبارکه آل عمران آیه شریفه۱۰۳﴾ و همگی به ریسمان خدا [= قرآن و اسلام، و هرگونه وسیله وحدت‌]، چنگ زنید، و پراکنده نشوید! و نعمت (بزرگِ) خدا را بر خود، به یاد آرید.

اینک که سالیان سال از خروش مردم غیرتمند ایران در روزهای سرد بهمن ماه ۵۷ می‌گذرد، سرزمین ایران به خود می‌بالد که خون جوانان رشید آن توانسته است درخت استوار انقلاب اسلامی ایران را با ریشه های عمیق و شاخه‌های پر ثمر و رو به آسمان، برای یاری مستضعفان جهان به ارمغان آورد. آری حق همیشه پیروز است و باطل رفتنی است.

حقیقت این است که دشمنان هرگز از عداوت با حق خسته نخواهند شد، مگر آنکه نابود گردند و حقجویان همواره به مدد عزت الهی در مقابل عداوت‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد؛ چرا که رمز پیروزی در با هم بودن، مشارکت و ایستادگی است. البته هرچه پیشرفت‌های ایران عزیز پرفروغ‌تر، کینه‌های دشمنان آن عمیق‌تر خواهد بود؛ اما شیطان در هر لباس و هر نامی محکوم به اضمحلال است.

مادامی که مردم عزیز ایران زمین در صحنه‌اند و در ایام الله حضور پرشور دارند. اسرائیل و طرفداران شیطان صفتش به خوبی می‌دانند که با حربه‌های جنگ، تحریم و جنایت‌ هرگز راه به جایی نخواهند برد.

جبهه مقاومت انسانی و اسلامی در سراسر جهان با تکیه بر آیه شریفه وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ بارقه‌های پیروزی را به روشنی می‌بیند و مژده فتح و ظفر بعد از صبر و جهاد را در گوش جهانیان فریاد می‌زند. خون جوشان مردم غزه و یمن شاهدی بر این مدعاست.

اینک که به قله راه رسیده‌ایم و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشته‌ایم، خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام الله علیها به پیروی از راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی، با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جهان اسلام را به استقامت، مقاومت و خروش در برابر ظلم‌های دشمنان فرا می‌خواند و از همه برادران و خواهران غیور برای حضور در جشن بزرگ انقلاب اسلامی دعوت می‌کند.

حضور حماسه ساز در راهپیمایی 22 بهمن، طلیعه‌ای امیدبخش و دشمن هراس برای مشارکت همگانی و اثرآفرین در انتخابات پیش رو است که نویدبخش مسیری روشن و آتیه‌ای قابل اعتماد برای همه ملت ایران خواهد بود، ان شاء الله.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱