در نمایشگاه «آفرینه» نمایش داده می‌شود:

«به وسعت جهان»؛ معرفی ظرفیت‌های آموزشی کوتاه‌مدت و دوره‌های اردویی جامعه‌الزهرا(س)

به وسعت جهان آفرینه

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت از ارائه ظرفیت‌های آموزشی آزاد و کوتاه‌مدت و دوره‌های اردویی مختلف ملی و بین‌المللی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در نمایشگاه آفرینه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه الیاسی در حاشیه برگزاری نمایشگاه آفرینه در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به ظرفیت‌های ویژه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی در ترویج معارف اسلامی و ایفای نقش مسئولیت‌مندانه این نهاد حوزوی در معرفت‌افزایی و مهارت‌افزایی بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: این فعالیت‌ها در یکی از واحدهای مرکز با عنوان اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت انجام می‌شود و بخشی از ظرفیت‌های آموزشی آن در نمایشگاه آفرینه در معرض بازدید قرار می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: فعال‌سازی ظرفیت ‌بانوان در عرصه‌‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی ‌در حوزه آموزش‌های مرتبط با علوم و معارف‌اسلامی و سبک زندگی اسلامی، به موازات نقش‌آفرینی بانوان در میدان‌ تولید و کارآفرینی، چشم‌انداز فعالیت این مرکز در عرصه زن و خانواده بوده و در راستای تحقق این مهم، مرکز پذیرای عموم بانوان علاقه‌مند از سراسر جهان است.

الیاسی در ادامه به فرصت‌های آموزشی این اداره اشاره کرد و اظهار داشت: کنش‌گری در راستاي اعتلای فکر، فرهنگ و تمدن اسلامی یکی از ماموریت‌های این اداره است که از رهگذر ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت و در قالب دوره‌های اردویی اثرگذار ملی و بین‌المللی دنبال می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان خاطرنشان کرد: خبرهای روزانه نمایشگاه و زمان‌بندی دقیق برنامه‌های مکمل در کانال این مرکز به نشانی https://eitaa.com/ama_jz بارگذاری می‌شود و آیدی مرکز با شناسه @ama_center هر روز تا ساعت ۱۸، آماده راهنمایی و پاسخگوی سوال‌های مخاطبان است.

الیاسی یادآور شد: نمایشگاه آفرینه تا 20 اسفند هر روز ساعت 10 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پذیرای بازدیدکنندگان است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱