نمایشگاه آفرینه، پنجره‌ای برای حمایت از مهارت‌آفرینی، هنر، فرهنگ و تولید پرافتخار ملی بانوان طلبه توانمند

افتتاح نمایشگاه آفرینه در جامعه الزهرا (23)

نمایشگاه‌آفرینه، روایت رشد و پیشرفت هنرمندان، فرهیختگان، بانوان تولیدکننده و کارآفرین در دومین روز فعالیت خود با استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان روبه‌رو شد.

به گزارش روابط عمومی، نمایشگاه دستاوردهای دوسالانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی با عنوان، آفرینه در دومین روز فعالیت خود، با استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان روبه رو بود.

نمایشگاه آفرینه روز یکشنبه 13 اسفند با حضور سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، معاونان و مدیران ارشد افتتاح شد، فعالیت‌های دوساله مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ارائه می‌شود.

سرکار خانم فهمیه نیک‌زاد، مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: در این نمایشگاه، گوشه‌ای از دستاوردهای دو ساله مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به نمایش گذاشته شده است.

مدیر کل آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این نمایشگاه در پنج بخش مجزا شامل «به توان خواستن و توانستن»، معرفی ظرفیت‌های آموزشی مرکز، «در مدار بندگی»، معرفی ظرفیت‌های حوزه آزاد، «به وسعت جهان» معرفی دوره‌های اردویی ملی و بین‌المللی، «هزار آفرینه‌ها» آثار فاخر هنرمندان و استادان مرکز در رشته های متنوع و «حرکت‌های پربرکت» ویژه غرفه‌های کارآفرینی است.

وی خاطرنشان کرد: چهار غرفه فروش برای صنایع پوشاک و عفاف و حجاب، صنایع دستی، شیرینی جات و خشکبار و تزئینات و ملزومات کاربردی، در نظر گرفته شده که 40 میز برای ارائه محصولات و دستاوردهای بانوان تولیدکننده و کارآفرین اختصاص داده شده است.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد: نمایشگاه آفرینه تا روز یکشنبه 20 اسفند ساعت 10 تا 16 پذیرای بازدیدکنندگان است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱