در نشست به مناسبت روز ملی امور تربیتی و تربیت اسلامی؛

فعالان تربیتی برتر سال 1402 تجلیل شدند

تجلیل از فعالان تربیتی4

در نشست به مناسبت روز ملی امور تربیتی که با حضور مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد، 14 نفر از ‌اساتید و طلاب فعال تربیتی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی، نشست به مناسبت روز ملی امور تربیتی و تربیت اسلامی از سوی اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار شد.

در این نشست، اساتید و طلاب فعال تربیتی برتر سال 1402 با حضور سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت، خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی و خانم بنت الهدی افشاری نژاد مدیر کل امور تربیتی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در مراسم تجلیل از فعالان تربیتی، خانم زهرا کشمیری، خانم مریم عابدی و خانم حمیده محمدی بنچناری از اساتید راهبر تربیتی مدرسه علمیه مشکات تجلیل شدند.

خانم زهره ربانی استاد همیار تربیتی مدرسه علمیه مؤمنات، خانم حوریه خردمند استاد همیار تربیتی مدرسه علمیه فائزات، خانم زهرا عاشوری استاد همیار تربیتی مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری، خانم طیبه ربانی استاد همیار تربیتی مرکز تخصصی تعلیم و تربیت و خانم سمیه سلطانی از دیگر تجلیل‌شدگان در این نشست بودند.

در این مراسم، سرکار خانم سمیه غلامی از اساتید تربیت که در تربیت 600 حافظ قرآن نقش داشته است و خانم کوثر نبی آوا طلبه بین الملل و مبلغ فعال از کشور آذربایجان به واسطه همکاری در دروس اخلاق جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شایسته تقدیر شدند.

اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این مراسم از خانم فاطمه آشناد، خانم خدیجه بختیاری و خانم نرگس محمدی نجات از اساتید، طلاب و کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سیر مطالعات تربیتی حضور فعال داشتند، تجلیل کرد.

همچنین خانم فاطمه سلطان محمدی به عنوان استاد برتر فعال در طرح هم اندیشی های تربیتی مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است، روز 8 اسفند 1402 به عنوان روز امور تربیتی و تربیت اسلامی است و این نشست به دلیل تعطیلی 8 اسفند به امروز موکول شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱