کتاب «زن آقا»، حاصل سه سال تجربه تبلیغی طلبه جامعه‌الزهرا(س)

گردهمایی مبلغان رمضان 4

کاردانی با بیان اینکه متأسفانه روایتی از زندگی طلاب وجود ندارد، گفت: کتاب «زن آقا» ماحصل سه سال تجربه تبلیغی بنده و همسرم است که به صورت سفرنامه تدوین شده و به چاپ رسیده است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم زهرا کاردانی طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز گذشته (چهارشنبه 11 اردیبهشت) در گردهمایی مبلغان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در آستانه ماه مبارک رمضان که از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی این مؤسسه علمی حوزوی در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، با اشاره به کتاب «زن آقا»، اظهار داشت: این کتاب ماحصل سه سال تجربه تبلیغی بنده و همسرم است که به صورت سفرنامه تدوین شده و به چاپ رسیده است.

این طلبه نویسنده و مستند نگار به مبلغان توصیه کرد: اگر در مناطق مختلف برای تبلیغ حضور دارید و علاقه‌مند به نوشتن هستید، تجربه سفر تبلیغی خود را بنویسید و به راحتی از تجربه های خود عبور نکنید.

کاردانی با بیان اینکه متأسفانه روایتی از زندگی طلاب وجود ندارد، تصریح کرد: ما هیچ وقت از زندگی های خود روایت نداشتیم و تخیلات عجیبی از زندگی طلاب در ذهن مردم وجود دارد.

وی یادآور شد: از سال 91 توفیق حضور در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام را داشتم و جذب کانون قلم و اندیشه این مؤسسه که هم اکنون به اداره آموزش های مهارتی فرهنگی تبدیل شده است، شدم.

این مبلغ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: ابتدا تمایل زیادی به نوشتن خاطرات نداشتم، اما برای تمرین نوشتن و با گذشت یک ماه از ماه مبارک رمضان و با تکرار سفرهای تبلیغی و اتفاقاتی که رخ داد، تصمیم به نگارش خاطرات تبلیغی خود گرفتم.

کاردانی تصریح کرد: کتاب «زن آقا» در مدت چهل روز به چاپ هشتم رسیده است که مایه افتخار بنده است.

وی در پایان قسمتی از کتاب تألیف شده خود را برای مبلغان خواند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱