مدیر کل امور اداری و منابع انسانی جامعه الزهرا (س) خبر داد:

برگزاری چهارمین دوره فرصت مطالعاتی ویژه کارکنان جامعه‌الزهرا(س)

چراغی

دوره آموزش غیرحضوری «بررسی اقتصاد خانواده با الگوپذیری از سیره عملی حضرت زهرا علیهاالسلام» ویژه کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، جناب آقای براتعلی چراغی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: سال گذشته، لزوم اهتمام به برگزاری حداکثری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان به صورت غیرحضوری در دستور کار قرار گرفت و از بهمن سال 98، سه فرصت مطالعاتی با عنوان «شرح ادعیه منتخب صحیفه سجادیه» در اختیار کارکنان مجموعه قرار گرفت.

مدیر کل امور اداری و منابع انسانی اظهار داشت: اداره آموزش و ارزشیابی کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام در ایام شیوع کرونا و عدم برگزاری دوره‌های آموزشی، چهارمین فرصت مطالعاتی را برای کارکنان این مجموعه ارائه کرد.

چراغی افزود: دوره آموزش غیرحضوری «بررسی اقتصاد خانواده؛ با الگوپذیری از سیره عملی حضرت زهرا علیهاالسلام» که در سی و چهارمین شماره نشریه «نامه جامعه» به چاپ رسیده، هم اکنون در اختیار کارکنان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: همه کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت شرکت در دوره‌های آموزش ضمن خدمت و محاسبه ساعات آموزشی می‌توانند به سامانه آموزش و ارزشیابی کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://tms.jz.ac.ir مراجعه کنند.

مدیر کل امور اداری و منابع انسانی اضافه کرد: کارکنان می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش و ارزشیابی کارکنان، بخش کتابخانه الکترونیک، جزوه‌ها و پاسخنامه مرتبط را دریافت کرده و پاسخنامه مربوطه با فرمت ورد (Word) را به صورت مجزا تکمیل و از طریق سامانه مذکور، قسمت «ارسال و دریافت پیام» ضمیمه و ارسال کنند.

چراغی تصریح کرد: مهلت شرکت در چهارمین فرصت مطالعاتی با عنوان دوره آموزش غیرحضوری «بررسی اقتصاد خانواده با الگوپذیری از سیره عملی حضرت زهرا علیهاالسلام» تا 31 اردیبهشت است.

دریافت تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱