به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود:

اجرای طرح «یک سوال یک جواب» با موضوع «عفاف و حجاب»

یک سوال

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از اجرای طرح «یک سوال یک جواب» در هفته عفاف و حجاب ویژه مخاطبان جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی، در گفتگو با واحد خبر، ضمن گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب (21 تیر) با اشاره به فعالیت کانال معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام‌رسان‌های سروش و ایتا، عنوان کرد: با توجه به گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، اداره کل امور فرهنگی در نظر دارد با فراهم سازی فضای ایمن جهت طرح سوالات و شبهات در راستای مباحث عفاف و حجاب، به ارائه پاسخ‌های مستدل و متقن اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام بپردازد.

مدیر کل  امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام به بیانات مقام معظم رهبری حفظه الله در اهمیت پرداختن به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در تاریخ 25 تیر 89 فرمودند: «مسأله حجاب مسأله ای است که اگرچه مقدمه است برای چیزهای بالاتر، اما خود یک مسأله ارزشی است. ما که روی حجاب این قدر مقیدیم به خاطر این است که حفظ حجاب به زن کمک می‌کند تا بتواند به آن رتبه معنوی عالی خود برسد و دچار آن لغزشگاه‌های بسیار لغزنده ای که سر راهش قرارداده اند نشود».

داودالموسوی گفت: هدف از اجرای این طرح، رفع ابهامات و سوالات مخاطبان و غنی‌سازی آنان در فعالیت‌های تبلیغی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است که از این رهگذر به بازتعریف مفاهیم و مبانی عفاف و حجاب و قانون حجاب در کشور پرداخته و  نیاز مخاطبان در راستای افزایش معلومات در این حوزه را پاسخگو باشیم.

وی تصریح کرد: فرآیند اجرای این برنامه با توجه به رسالت جامعه الزهرا علیهاالسلام، اعلام فرخوان به عموم هم میهنان است، بر این اساس، مخاطبان تا 26 تیر فرصت دارند، سوالات و شبهات خود را در موضوعات مختلف مرتبط با موضوع حجاب و عفاف مطرح کرده و به مسئول کانال‌های معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام رسان‌های سروش و ایتا به نشانی @jz_farhangi ارسال کنند.

مدیر کل  امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: پاسخ اساتید مجرب در زمینه عفاف و حجاب حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت فایل صوتی یا متنی در طی هفته عفاف و حجاب در پیام‌رسان سروش و ایتا به نشانی https://sapp.ir/jz_m.f.t و https://eitaa.com/jz_mft منتشر می‌شود.

داودالموسوی در پایان، شرایط  سوالات ارسالی را تبیین کرد و گفت: هر پیام حاوی یک سوال باشد، سوالات در حوزه عفاف و حجاب مطرح شود و خارج از حیطه مورد بحث نباشد، همچنین در صورت تمایل نام و نام خانوادگی خود را به همراه سوال مطروحه، درج نمایید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱