فراخوان عضویت بانوان طلبه در انجمن هلال احمر جامعه‌الزهرا(س)

انجمن هلال احمر جامعه الزهرا

فراخوان عضویت بانوان طلبه در انجمن هلال احمر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی اداره کل امور فرهنگی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک ایام رجبیه، از آغاز ثبت نام طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت عضویت در انجمن هلال احمر خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت هفت انجمن در عرصه‌های مختلف فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، اظهار داشت: هم اکنون انجمن‌های تبلیغ، پاسخ به سؤالات، خانواده، رسانه، ولایت فقیه، مددکاری اسلامی، هلال احمر در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها فعال هستند و به دلیل عدم حضور طلاب در مجموعه، فعالیت انجمن‌ها به صورت گسترده در فضای مجازی انجام می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: نقش‌ مؤثر فعالیت‌های داوطلبانه بانوان در عرصه‌های مختلف مشهود است و بار دیگر نیز نیازمند حضور ایشان در برنامه‌ها و ماموریت‌های جمعیت هلال احمر هستیم.

داودالموسوی خاطرنشان کرد: در این انجمن، طلاب درباره امدادهای اولیه و خدمت‌رسانی به بانوان آسیب دیده در حوادث غیرمترقبه فعالیت می‌کنند، همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی از دیگر فعالیت‌های این انجمن است.

وی با اشاره به شرایط عضویت در انجمن‌ها، گفت: بانوان طلبه ساکن قم (اعم از در حال تحصیل و دانش‌آموخته) که علاقه‌مند به فعالیت‌های داوطلبانه در جمعیت هلال احمر هستند، جهت عضویت تا 10 اسفند به سامانه فرهنگی سایت جامعه الزهرا سلام الله علیها به آدرس  https://cul.jz.ac.ir بخش تشکل‌ها، مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل و ارسال کنند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان ضمن قدردانی از طلاب و دانش‌آموختگان برای مشارکت و همکاری در برپایی انجمن هلال احمر گفت: در صورت ضرورت شماره تماس  ۳۲۱۱۲۵۹۳ - 025 پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱