بازدید مدیر جامعه‌الزهرا(س) از مدارس علمیه و مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری

بازدید مدیر جامعه الزهرا از بخش خدمات آموزشی 2

خانم دکتر برقعی به همراه مشاوران و مدیر تحصیلات عمومی از مدارس علمیه و مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، خانم دکتر سیده برقعی به همراه مشاوران و مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از اداره خدمات آموزش معاونت آموزشی تربیتی، مدارس علمیه مؤمنات، مشکات، فائزات و همچنین مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری بازدید کردند.

در این بازدید، سرکار خانم ضرابی مشاور عالی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، سرکار خانم نجم مشاور طرح و برنامه مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و سرکار خانم غیوربابایی مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور داشتند و در جریان مسائل و مشکلات مدارس و مرکز غیرحضوری قرار گرفتند.

در جریان این بازدید، خانم پیرمرادیان به فعالیت‌های اداره خدمات آموزش معاونت آموزشی تربیتی و روند سیستمی شدن پرونده‌های طلاب و صدور گواهینامه‌های تحصیلی اشاره کرد.

در ادامه، سرکار خانم خیری مدیر مدرسه علمیه مشکات و کارمندان این مدرسه به بیان دغدغه‌های خود در رابطه با اقتضائات طلاب غیرایرانی پرداختند.

همچنین سرکار خانم رهبرپور مدیر مدرسه علمیه مؤمنات و سرکار خانم رستمی مدیر مدرسه علمیه فائزات به مسائل و مشکلات طلاب سطح دو اشاره کردند و پیشنهاداتی ارائه دادند.

در ادامه، مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری مورد بازدید مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه قرار گرفت و سرکار خانم حاجی پور مدیر این مرکز، گزارش مختصری از فعالیت‌ها و مشکلات این مرکز ارائه کرد.

سرکار خانم دکتر برقعی و هیئت همراه در این بازدید، پس از شنیدن دغدغه‌ها و دیدگاه‌های مدیران و کارکنان هر بخش، مسائل و مشکلات هر مجموعه را مورد توجه و بررسی قرار دادند.

گفتنی است؛ آیدی «سلام مدیر» در پیام‌رسان ایتا به نشانی @salammodier برای دریافت نظرات و ارتباط با مخاطبان فعال شده و اساتید، طلاب و کارکنان می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را از طریق این راه ارتباطی ارائه دهند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱