یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه اساتید و طلاب ایرانی جامعه‌الزهرا(س) فعال شد

نمایشگاه کتاب

یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای اساتید ترم جاری و طلاب حضوری، غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی، با پیگیری های به عمل آمده از سوی حوزه مدیریت جامعه الزهراء علیهاالسلام یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بر اساس ضوابط ابلاغی نمایشگاه برای طلاب ایرانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها فعال شد.

«خانه کتاب و ادبیات ایران» به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، در «سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» اقدام به توزیع بن اعتباری خرید برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشورنموده است.

اساتید گرامی و طلاب حضوری، غیرحضوری و مجازی می‌توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران یا نشانی https://bon.tibf.ir و انجام مراحل درخواستی،  برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب اقدام کنند.

اساتید و طلاب محترمی که در مراحل دریافت بن خرید کتاب دچار مشکل می شوند، می‌توانند مراتب را به واحد آموزش مدرسه یا مرکز تخصصی مربوطه یا امور اساتید اعلام نمایند تا نسبت به رفع مشکل پیگیری لازم به عمل آید.

گفتنی است؛ نمایشگاه کتاب از تاریخ 21 تا 31 اردیبهشت به دو صورت فیزیکی و مجازی برگزار می‌شود و این یارانه برای «خرید غیرحضوری» از این نمایشگاه فعال شده است.

ضمنا هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) بوده و هنگام ثبت ­نام، شماره تلفن ­همراه باید فعال و  الزاما  متعلق به کد ملی ثبت نام کننده باشد.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱