فراخوان طلاب استان چهارمحال و بختیاری برای عضویت در کانون طلاب و دانش آموختگان

کانون طلاب

مدیر کل امور فرهنگی از طلاب استان چهارمحال و بختیاری جهت عضویت در کانون طلاب و دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام الله علیها دعوت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی کانون طلاب و دانش‌آموختگان جامعه‌‌الزهرا علیهاالسلام در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مدیرکل امور فرهنگی گفت: تاکنون با مشارکت طلاب دغدغه مند و فعال استان های مختلف موفق به تشکیل کانون در 8 استان کرمان، اصفهان، البرز، مازندران، تهران، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی شده ایم.

وی در ادامه به ضرورت فعالیت خواهران طلبه در عرصه های اجتماعی به همراه ایفای نقش مادری و همسری پرداخت و گفت: کانون های استانی جهت پاسخگویی به نیاز اجتماع و توانمندسازی طلاب برای انجام فعالیت های فرهنگی در استانها تشکیل می شود. استان چهارمحال و بختیاری نهمین استانی است که جامعه الزهرا سلام الله علیها اقدام به تشکیل کانون در آن کرده است.

مدیرکل امور فرهنگی گفت: از همه طلاب و دانش آموختگان در استان چهارمحال و بختیاری برای مشارکت و همکاری در برپایی کانون های‌ استانی دعوت می شود تا با عضویت در لینک گروه اختصاصی این استان که به صورت پیامک ارسال می شود ما را در این امر مهم یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از عضویت در گروه، مجمع عمومی که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می شود، تشکیل و بازخوانی اساسنامه تیپ کانون‌های استانی و فرایند تشکیل کانون تبیین شده و به سوالات طلاب پاسخ داده می شود. در نهایت با برگزاری انتخابات و شکل گیری هسته مرکزی، مراحل تصویب و اعطای حکم کانون توسط مدیر محترم جامعه الزهرا علیهاالسلام به مسئول کانون، فعالیت کانون به صورت رسمی آغاز می شود.

وی در پایان گفت: خواهران طلبه استان چهارمحال و بختیاری می­توانند اساسنامه تیپ کانون های استانی را از طریق لینک زیر دریافت و با ضوابط فعالیت کانون های استانی آشنا شوند.

دریافت اساسنامه تیپ کانون های استانی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱