ثبت‌نام کاروان همپای قافله اربعین حسینی آغاز شد

ثبت نام کاروان پیاده روی اربعین

رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظه الله در 26 آبان ماه 95: «این حرکت عظیم میلیونی، بین نجف و کربلا، اگر روزی با خطر هم همراه باشد، باز هم این شور و شوق خواهد بود؛ این روحیه را باید نگه داشت، این ضامن بقای کشور است».

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سعیدی، رئیس ستاد اربعین جامعه الزهرا علیهاالسلام در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: بحول و قوه الهی و عنایت ویژه اهل بیت علیهم‌السلام و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، ششمین کاروان پیاده‌روی بانوان طلبه در اربعین حسینی 1401 ه.ش مصادف با ۱۴۴3 ه.ق در کارنامه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها رقم خواهد خورد.

رئیس ستاد اربعین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: از آنجا که توفیق حضور خانواده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در دو سال اخیر را نداشتیم، در سال جاری با استعانت از خدای متعال این همایش عظیم برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی بیان داشت: براساس مصوبه ستاد اربعین جامعه الزهرا علیهاالسلام، ثبت نام متقاضیان سفر زیارتی پیاده‌روی اربعین حسینی از 7 تا 17 تیر از طریق سامانه http://prof.jz.ac.ir/karbala آغاز می‌شود و مشتاقان زیارت حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام می‌توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت نام و یا پیگیری آن اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به خیل عظیم مشتاقان و علاقه‌مندان به سفر زیارتی اربعین حسینی، در صورت افزایش آمار متقاضیان، اسامی نهایی زائران با اولویت افرادی که برای نخستین بار با کاروان جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیاده روی شرکت می‌کنند، پس از قرعه‌کشی اعلام می‌شود.

رئیس ستاد اربعین خاطرنشان کرد: تمامی گروه‌های منتسب به جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همانند طلبه جاری و دانش‌آموخته کارمند، استاد، دانشجوی دانشکده هدی اعم از ایرانی و بین الملل که ساکن قم باشند، می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی افزود: هزینه مشارکت زائران به صورت علی‌الحساب 3 میلیون و 500 هزار تومان برآورد شده است و امکان حضور همراه برای زائران در این سفر زیارتی میسر نیست.

گفتنی است، متقاضیان می‌توانند جهت کسب آگاهی بیشتر در موارد ضروری از ساعت ۸ تا ۱۲ با اداره فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به شماره ۳۲۱۱۲۴39 -025 و 32112594 -025 تماس بگیرند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱