مدیر دومین رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

رسانه و فضای مجازی بیشترین تأثیر را در سبک زندگی دارد

حکمت نیا

حکمت نیا گفت: آنچه که باعث تغییر سبک زندگی شد و بیشترین تأثیر را بر سبک زندگی داشت، فضای مجازی و رسانه بود و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بدون اینکه با ما ارتباط کلامی ایجاد کنند، با استفاده از هنرمندان و تصویرسازی ذهنی، در سبک زندگی تغییر ایجاد کردند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا در نخستین روز دومین رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و نشست‌های حضوری پیش‌رویداد «الگوسازی سبك زندگی بانوی مسلمان که با حضور بانوان طلبه در سالن جلسات آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام برگزار شد، به موضوع «چگونگی شاخص گزینی» اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمن در لایه دانشی، بینشی و گرایشی نتوانست کاری کند، اما در سبک زندگی توانست نقطه زنی کند و بر اساس مخاطبان خاص سرمایه گذاری کرد و بر سبک زندگی بانوان مسلمان تأثیر گذاشت.

مدیر دومین رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه ما برای مقابله با دشمن باید نقطه زنی کنیم، گفت: یکی از موضوعات مهم برای فعالیت بانوان طلبه، بحث سبک زندگی است.

حکمت نیا افزود: اگر در تاریخ و تغییر تمدن‌ها مطالعه داشته باشید، برای تغییر سبک زندگی بانوی مسلمان، بحث هنر و تصویری که زن ارائه می‌دهد، مورد توجه بوده است.

وی با اشاره به چگونگی تغییر سبک زندگی و فرایند آن، عنوان کرد: آنچه که باعث تغییر سبک زندگی شد و بیشترین تأثیر را بر سبک زندگی داشت، فضای مجازی و رسانه بود و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بدون اینکه با ما ارتباط کلامی ایجاد کنند، با استفاده از هنرمندان و تصویرسازی ذهنی، در سبک زندگی تغییر ایجاد کردند.

مدیر دومین رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به کلان روند‌های فضای مجازی از جمله هوش مصنوعی، متاورس و تولید محصولات مختلف در جهت تغییر سبک زندگی و تمدن کشور، بیان داشت: در ابتدای فعالیت در عرصه فضای مجازی، ما مدتی از فضای مجازی فاصله گرفتیم و کسانی که می‌خواستند سبک زندگی ما را تغییر دهند، وارد عرصه شدند و با الگوسازی خود به این هدف نزدیک شدند.

حکمت نیا با بیان اینکه الگوسازی ابتدا از ذهن به قلب منتقل می‌شود و سپس از قلب به عمل می‌رسد، تصریح کرد: اینترنت تکنولوژی روز است که باید بر آن تسلط داشت و میدانی که ما باید از چنگ دشمن دربیاوریم، ذهن و قلب بشر است که برای گرفتن آن نیاز به فرایندی داریم.

وی تأکید کرد: ما برای تسخیر ذهن و قلب جوانان خود باید بدانیم کجا برنامه ریزی کنیم و چگونه باید عمل کنیم.

رئیس اداره تبلیغ و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بیانیه گام دوم را با سبک زندگی تمام کردند، گفت: راهکارهای اصلی برای سبک زندگی بانوی مسلمان وجود دارد که باید در زندگی عملیاتی شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱