فراخوان عضویت انجمن‌های رسانه، هنر، فضای مجازی، حکمرانی فضای مجازی و رصد و پایش

فراخوان عضویت انجمن های پنجگانه

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از فراخوان عضویت انجمن های پنجگانه رسانه، هنر، فضای مجازی، حکمرانی فضای مجازی و رصد و پایش خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا با اشاره به سابقه فعالیت های انجمن رسانه ( ارج) ، انجمن هنر( طراوت) و انجمن فضای مجازی  اظهار داشت: انجمن‌های پنجگانه رسانه ، هنر، فضای مجازی ، حکمرانی فضای مجازی و رصد و پایش، انجمن های خودجوش طلاب است که طبق اساسنامه؛ طلاب با عضویت در آن مجمع عمومی را تشکیل داده و شورا، دبیر و ناظر انجمن را  انتخاب کرده و با اهداف مشخص و برنامه های مصوب به فعالیت می پردازند.

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی در ادامه خاطرنشان کرد: فعالیت در انجمن‌ها فرصتی برای پیشنهاد برنامه از سوی طلاب و نمونه ای از کارگروهی و محفلی برای رشد و شکوفایی استعدادهای ویژه طلاب در راستای اهداف پیشرو است.

    حکمت نیا عنوان کرد : برگزاری فعالیت های طلبه محور؛ برگزاری طرح های جانشین پروری و برگزاری نشست های تخصصی از جمله کارهایی است که در این انجمن ها صورت می پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند پس از مطالعه اساسنامه پیوستی با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین به آدرس http://novin.jz.ac.ir برای عضویت در این انجمن ها ثبت نام کنند.

وی در پایان از طلاب فعال رسانه ای، فضای مجازی و هنری با رویکردهای تخصصی برای عضویت در انجمن های پنجگانه دعوت کرد و یادآور شد: طلاب محترم می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام با شماره داخلی 32112093  تماس حاصل نمایند .

 تصویر خبر

دانلود اساسنامه انجمن های علمی فرهنگی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱