برگزاری کارگاه مهارت روابط زوجین

جشن ازدواج و کارگاه ارتباط موثر

اداره امور خانواده طلاب کارگاه خانوادگی مهارت روابط زوجین را ویژه مزدوجین سال 1402 و 1401 برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی، کارشناس مسئول اداره خانواده طلاب از برگزاری دومین کارگاه مهارت روابط زوجین به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا علیها السلام خبر داد.

خانم طالبیان گفت: این کارگاه به همت اداره امور خانواده طلاب معاونت تبلیغ و امور فرهنگی ویژه مزدوجین سال 1402 - 1401 به همراه همسران ایشان برگزار می شود.

وی افزود: برای دستیابی به زندگی موفق و خانواده متعالی و زمینه‌سازی فرزندپروری، کسب مهارت های مختلف از جمله ایجاد ارتباط موثر بین همسران و فهم یکدیگر از ضروریات است.

مسئول اداره امور خانواده طلاب گفت: این نشست روز چهارشنبه 31 خرداد ماه از ساعت 17 تا 19 با سخنرانی استاد حجت الاسلام والمسلمین عشقی و اجرای برنامه های متنوع و شاد در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزاری می شود.

وی با بیان این که این برنامه ویژه طلابی است که در سال 1401 و 1402 عقد یا ازدواج کرده اند، تاکید کرد: علاقه مندان به حضور در این برنامه می توانند روزهای دوشنبه و سه شنبه، 29 و 30 خرداد ماه با مراجعه به سامانه فرهنگی به نشانی https://cul.jz.ac.ir/Account/Login (کارربرگ دوره ها) یا با شماره گیری 32112632 ثبت نام کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱