معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا(س) تشریح کرد:

فعالیت‌های امور مبلغان و همکاری‌های تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) در تابستان

امور مبلغان فعالیت ها

خانم شریفی از فعالیت‌های امور مبلغان و همکاری‌های تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در تابستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اهمیت تبلیغ در ایام دهه ولایت، هفته عفاف و حجاب، محرم و اربعین به برنامه‌ریزی تبلیغی و بسترسازی اعزام مناسبتی، اشاره کرد و اظهار داشت: اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ایام تابستان و در مناسبت‌های مختلف فعالیت‌های تبلیغی مختلفی در دستور کار دارد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به بیان بخشی از فعالیت‌های اداره امور مبلغان و همکاری‌های تبلیغی در تابستان پرداخت و افزود: در این ایام تعدادی از مبلغان ایرانی و غیرایرانی ثبت شده در سامانه شمیم ارزیابی و تعیین سطح می‌شوند.

شریفی با اشاره به جذب و گزینش 100 نفر از طلاب جهت تامین مبلغان امین و معرفی آنان به مدارس، گفت: جهت تکمیل ظرفیت مبلغان امین، مصاحبه با مبلغان طرح امین در دستور کار قرار گرفته است که در سال تحصیلی جدید به مدارس اعزام شوند.

وی به اجرای طرح نیلوفرانه در استان قم، افزود: طرح گزینش، جذب و مهارت افزاییِ مربیِ کنشگر عفاف در عرصه دانش آموزی با عنوان «نیلوفرانه» با همکاری نهادهای مختلف اجرا می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: در این طرح، مربیان کنشگر حجاب جذب می‌شوند و اداره کل تبلیغ نیز با همکاری ستاد عملیات مشترک برای 200 مبلغ داوطلب، این طرح را به صورت تبلیغ چهره به چهره در سطح استان اجرا می‌کند.

شریفی به حضور بیش از هزار مبلغ فعال در مکان‌های عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از هزار مبلغ فعال برای فعالیت‌های تابستانی و اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد،پایگاه‌های بسیج، مدارس و غیره حضور خواهند داشت که برای این امر برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: جذب 50 مبلغ از مبلغان تخصصی مهدویت و مباحث اعتقادی و کلامی جهت تامین خادم یاران فرهنگی مسجد مقدس جمکران و برنامه ریزی و معرفی70 نفر از مبلغان توانمند به حرم مطهر و هماهنگی فعالیت‌های آنها از دیگر فعالیت‌های اداره کل تبلیغ برای ایام تابستان بوده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به برنامه‌ریزی جهت اعزام 20 نفر از مبلغان غیرایرانی در داخل و خارج از استان در مناسبت‌های تابستان اشاره کرد و اظهار داشت: امور مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت معرفی مبلغان توانمند به ادارات و سازمان‌های مختلف در مناسبت‌ها همکاری‌هایی دارد.

شریفی اضافه کرد: امسال جهت اعزام مبلغ به 10 روستای استان قم در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برنامه‌ریزی شده است، همچنین 20 نفر از مبلغان توانمند در راستای جهاد تبیین به مراکز متقاضی معرفی شدند.

وی با اشاره به تشکیل گروه‌های تبلیغی، گفت: بسترسازی جهت تشکیل 30 گروه تبلیغی و اعزام آنها در تابستان صورت گرفته است، همچنین 200 نفر از مبلغان توانمند به گروه‌های جهادی معرفی شدند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به برنامه‌ریزی تبلیغی و بسترسازی اعزام بیش از 500 مبلغ فعال برای مناسبت‌های تبلیغی دهه  ولایت، ایام محرم و صفر، اربعین حسینی، هفته دفاع مقدس و غیره، خاطرنشان کرد: این مبلغان در عرصه‌های تبلیغی حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

شریفی با بیان اینکه 80 مربی فعال از مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان مربیان دختران فاطمی در تابستان فعالیت دارند، اضافه کرد: این اداره کل در کمیته بانوان ستاد اربعین جهت معرفی مبلغان زباندان و توانمند همکاری دارد.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱