ارسال 19 مقاله از جامعه‌الزهرا(س) به همایش «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی»

همایش دفاعی رهبری

دبیر علمی و اجرایی همایش «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی» در جامعه‌الزهراعلیهاالسلام با اشاره به مقالات ارسال‌شده به دبیرخانه این همایش گفت: از تعداد 30 نفر شرکت‌کننده در کارگاه‌های آموزشی و علمی پیش همایش دوم، تعداد 19 مقاله به دبیرخانه همایش در تهران ارسال‌شده که از این تعداد 10 مقاله پذیرفته شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم مهدیه فلاحی روز پنجشنبه 24 آبان ماه در پیش همایش دوم« تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که در سالن جلسات مجتمع آموزشی امام رضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: چهارمین همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای با هدف فرهنگ‌سازی و عملیاتی کردن اندیشه و دیدگاه دفاعی مقام معظم رهبری در راستای تقویت نظام اسلامی و انقلاب اسلامی از سوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه حاضر دومین پیش‌همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی است که از سوی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و به همت انجمن علمی و فرهنگی طلاب و معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حال برگزاری است و طلاب فرهیخته در عرصه علمی یاریگر ما در برگزاری این همایش بوده‌اند.

دبیر علمی و اجرایی همایش «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی» در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ضمن قدردانی از مجموعه‌هایی که در برگزاری این همایش شرکت داشتند، گفت: از مجموعه مراکز علمی و آموزشی حوزوی و دانشگاهی شرکت‌کننده در این همایش و همچنین از موسسه آموزشی و علمی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که در اجرای این همایش یاریگر بوده‌اند قدردانی می‌کنیم.

فلاحی ابراز کرد: پیگیری امور مربوط به  همایش توسط جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از اردیبهشت سال جاری بوده است که در آن 30 تن از طلاب در سطوح دو، سه و چهار و همچنین جمعی از اساتید در کارگاه‌های علمی و آموزشی و ساختاری برگزارشده از سوی امور مربوط به همایش شرکت کردند.

دبیر علمی و اجرایی همایش « تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی» در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: تعداد 20 جلسه علمی و آموزشی نیز با حضور 4 استاد آقا و خانم  و با رویکرد علمی و پژوهشی به‌منظور پشتیبانی از رویکرد علمی و پژوهشی این همایش برگزار شد.

وی با اشاره به مقالات ارسال‌شده به دبیرخانه همایش «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی» در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: از تعداد 30 نفر شرکت‌کننده، تعداد 19 مقاله به دبیرخانه همایش در تهران ارسال‌شده که از این تعداد 10 مقاله پذیرفته شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱